Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Mastercard zavádí zvukovou znělku, placení kartou bude mít svou melodii

 
úterý, 26. března 2019, 10:34

Společnost Mastercard rozšiřuje způsoby prezentace své značky o zvukovou podobu. Znělky najdou široké uplatnění - od partitur, přes zvukové logo a vyzváněcí tóny až po čekací melodii telefonních ústředen nebo zvuk označující úspěšnou transakci při placení v obchodě. Uvedení zvukové identity v rámci transformace značky následuje po nedávné změně loga firmy na samotný symbol a navazuje tím i na zjednodušení psaní názvu do podoby s malým “c” uprostřed.

„Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Vytkli jsme si náročný úkol: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Je pro nás důležité, aby naše zvuková značka nejen posilovala vnímání firmy, ale také aby ji přijali lidé po celém světě,“ uvedl Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko.

Aby byla nová melodie společnosti Mastercard vstřícně přijata všude na světě, spolupracovala firma s řadou hudebníků, umělců a agentur, včetně hudebního inovátora Mika Shinody z populární hudební skupiny Linkin Park.

Výsledkem je charakteristická a snadno zapamatovatelná melodie, kterou lze jednoduše přizpůsobit různým hudebním žánrům i kulturám. Znělka Mastercard se proto dokáže snadno stát součástí místního prostředí, a přitom neztratit nic ze svého uceleného globálního hlasu. Používáním různých nástrojů a interpretací v různých tempech vytváří prostor pro přednes znělky Mastercard v rozličných stylech, od operního podání, přes filmový soundtrack po hravou variantu, včetně regionálních variací.

Předpokládá se, že do roku 2022 dosáhne hodnota nákupů realizovaných pomocí hlasového ovládání 40 miliard dolarů, tedy v přepočtu asi 900 miliard korun. Akustické identity tak poskytují nejen nový rozměr propojení mezi firmami a spotřebiteli, ale také umožňují spotřebitelům snáze se pohybovat, nakupovat a platit ve stále více digitálním a mobilním prostředí.

První představení nového zvukového loga značky Mastercard se odehrálo v týdnu před udílením hudebních cen Grammy, kdy Mastercard spustil nový multikanálový marketingový program s účastí herečky Camily Cabello. Poté následovala účast na hudebních cenách BRIT Awards v Londýně a veletrhu mobilních technologií Mobile World Congress v Barceloně.

Tisková zpráva | Foto Mastercard
 


 

Kam dál?

Uděláme něco pro sebe i pro ostatní, těší se Samková před Wings for...

úterý, 26. března 2019, 07:25

Již pošesté vyrazí v jeden jediný moment 5. května běžci po celém světě na trať závodu Wings for Life World Run, aby svou účastí...

Krev pro dítě s leukémií. Facebookem se šíří další hoax

pondělí, 25. března 2019, 15:31

Řada lidí v posledních dnech a hodinách sdílela výzvu na pomoc dítěti s leukémií, které potřebuje darovat krev. Zpráva se šíří...

Kontroverzního Kušnarenka vyloučilo ze svých řad Ústředí muslimských...

pondělí, 25. března 2019, 12:18

Ústředí muslimských obcí se v neděli rozhodlo jednohlasně zrušit členství Leonida Kušnarenka. Dnes už bývalý předseda pražské...

V Ostopovicích na Brněnsku se střílelo. Na místě jsou dva mrtví lidé

pondělí, 25. března 2019, 11:50

V Ostopovicích na Brněnsku se dnes střílelo. V rodinném domě zůstali ležet dva mrtví lidé. Kriminalisté zjišťují, co přesně se...

 
 
 

O čem píšou další Drbny

SOUTĚŽ: Tradiční Selské slavnosti v Holašovicích každý rok přilákají tisíce návštěvníků a není se čemu divit

Na návštěvníky čekají ukázky lidových řemesel, ochutnat budou moci staročeské dobroty, a kromě zážitků si budou moci odnést i tradiční české rukodělné výrobky z dílny řezbářů, kovářů, keramiků či dráteníků. Zažít jedinečnou atmosféru a vrátit se chvíli v čase můžete i letos od 26. do 28. července. Starosta Jankova a Holašovic Jan Jílek vyzdvihl, co byste si neměli nechat ujít.

Budějcká Drbna

TIPY NA TÝDEN: Zrní na Špilberku, Ondřej Havelka na Biskupském dvoře, roztančená Šelepka a zábava v Trojce

Že by v Brně nastala okurková sezóna? Přistupujte k tomu raději optimisticky. Nemusíte večer přebíhat z jedné akce na druhou a rozhodovací paralýza, kvůli které nakonec nikam nejdete, je také pasé. Od pondělí do pátku si užijete divadlo, koncerty i lenošení na pikniku.

Brněnská Drbna

Kvůli rozeschlým varhanám musí v Jablonci přesunout koncert

Rozeschlé varhany v secesním kostele Povýšení sv. Kříže v Jablonci donutily organizátory přesunout jeden ze srpnových koncertů cyklu Jablonecké kostely otevřeny. Už na začátku července při ladění nástroje před koncertem se ukázalo, že varhany nejsou v dobré kondici, tehdy ještě koncert odehrály. Po konzultaci s odborníky se ale koncert 6. srpna rozhodli organizátoři přesunout do kostela Dr. Farského, informovala Petra Handlířová.

Liberecká Drbna

Lidé v Rajnochovicích pracují na prodloužení lesní železnice. S nápadem vybudovat ji přišel kdysi olomoucký arcibiskup

Skupinka nadšenců v čele s Tomášem Hegarem zahájila v Rajnochovicích na Kroměřížsku práce na prodloužení trati lesní železnice, která je velkým turistickým lákadlem. Zatímco dosud se mohli lidé projet vláčkem po zhruba 300 metrech kolejí, příští rok by mělo přibýt dalších 280 metrů k nedaleké restauraci. Náklady na prodloužení trati pravděpodobně přesáhnou půl milionu korun, řekl ČTK a Českému rozhlasu Hegar.

Olomoucká Drbna

SOUTĚŽ: Pochlub se, jak trávíš dovolenou! Nejlepší snímky Drbna ocení originálním plecháčkem

Razíš v červenci na vodu, k moři nebo na chatu? Nenechávej si fotky z letních radovánek jen pro sebe a poděl se o ně i s dalšími Drbňáky. Autoři tří nejlepších fotek, které vyberete vy, naši čtenáři, dostanou od redakce pozornost v podobě originálního plecháčku, který nikde jinde, než v naší soutěži neseženete.

Jihlavská Drbna

Varování před nebezpečnými dětskými cyklovozíky

Převážení malého dítěte v přívěsném vozíku za jízdním kolem by měla být jedna z nejbezpečnějších variant, jak ho brát na cyklotúru. Jaká je realita? Spotřebitelská organizace dTest otestovala 11 modelů cyklovozíků, pět z nich v testu propadlo. Nedostatky se týkaly praktických zkoušek v terénu, složitého sestavování, nepohodlí, bezpečnostních rizik a obsahu nežádoucích chemikálií.

Hradecká Drbna