Vyhledávání

Nalezené články: "projekty"

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Zuzana Čaputová vystoupí na konferenci o společenském dopadu

Už potřetí se v Praze uskuteční Good Company Circle – největší konference propojující oblast byznysu, vědy, vzdělávání, technologie, filantropie a společenské odpovědnosti. Letošní ročník, který proběhne 14. října 2025 v prostoru Nové Spirály Na...

Hypotéka jako volba i závazek: příběhy o cestě k vlastnímu domovu

Vlastní bydlení je pro mnoho mladých lidí symbolem svobody, zázemí i životní stability. Přesto každý z nás na tuto cestu nahlíží trochu jinak. Někdo už splácí hypotéku, jiný v ní spatřuje svazující závazek a další zůstává nerozhodný. Představujeme...

Do konce roku 2025 chceme zprovoznit 75 kilometrů nových dálnic, říká ministr dopravy

Česko podle současné vlády zažívá zrychlení výstavby dálnic a chystá se na první výkop vysokorychlostní železnice. Ministr dopravy Martin Kupka (ODS) v rozhovoru popisuje, co stálo za změnou přístupu k infrastruktuře, jak se daří dohnat Polsko a...

Česká munice mění situaci na frontě, říká ministr zahraničí Jan Lipavský

Česko je připraveno pokračovat v dodávkách munice Ukrajině i nadále, říká v rozhovoru ministr zahraničí Jan Lipavský (ODS). Vysvětluje, proč by zastavení iniciativy znamenalo bezpečnostní riziko, jaké investice plánuje vláda v oblasti obrany a co si...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "projekty"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "projekty"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.