Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekDnes, 07:38
Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.
„Lidl. To se vyplatí.“ je závazek určený milionům lidí, kteří značce každý den důvěřují. Společnost Lidl vychází z přesvědčení, že každý má mít přístup k vysoce kvalitním a udržitelným produktům za dostupnou cenu. Tento princip dostupnosti a férovosti tvoří základ nové kampaně, která poběží od 21. září do konce října. Slogan „Lidl. To se vyplatí.“ se odráží v široké nabídce privátních značek, v bio sortimentu i v rostlinných alternativách. Projevuje se v každodenní čerstvosti, ve spolehlivých dodávkách pro rodiny i komunity a také v přidané hodnotě, kterou obchodní řetězec přináší o svátcích a při výjimečných příležitostech.
Kampaň zdůrazňuje, že nejde jen o nízké ceny, ale o hodnoty, které mají skutečný význam v životě: bezpečí, spolehlivost a možnost naplňovat vlastní sny. „Lidl. To se vyplatí.“ se tak stává hlavním mottem společnosti.
„Lidl. To se vyplatí.“ je příslibem…
Tímto způsobem společnost vytváří skutečnou hodnotu pro své zákazníky, zaměstnance i obchodní partnery a širokou veřejnost a posiluje základy značky, která staví na udržitelnosti a dlouhodobém závazku – pro dnešek i pro budoucnost.
V České republice Lidl pomáhá v mnoha komunitních projektech: prostřednictvím grantové výzvy financuje Jedlé školní zahrady, již 15 let podporuje dětské pacienty prostřednictvím sbírky Srdce dětem, a rozšiřuje ekologická opatření jako pilotní projekt na dobrovolný zpětný odběr PET lahví a plechovek v rámci širší iniciativy REset Plastic.
Tento přístup je hluboce zakořeněn ve sloganu „Lidl. To se vyplatí.“ a je podpořen konkrétními opatřeními, jako je spolupráce s regionálními dodavateli a náš závazek k udržitelnému rozvoji. Naším cílem je snížit emise skleníkových plynů na minimum, a to v souladu s naší strategií Net Zero.
Roste také význam společnosti v ekonomice České republiky. Na základě nedávno představené analýzy o svém ekonomickém a sociálním dopadu, kterou vypracovala společnost PricewaterhouseCoopers (PwC). Z pohledu veřejných financí společnost v roce 2024 do státního rozpočtu odvedla na daních 10,2 miliardy korun. To je pro představu 299 milionů školních obědů nebo například 1 272 hasičských cisteren Mercedes. Díky své činnosti pomohl mimo jiné také k existenci 46 579 pracovních míst.
Hlavní část kampaně probíhá od 21. září do konce října a staví na integrované 360° mediální strategii napříč všemi komunikačními kanály. V televizním vysílání se objeví spoty o délce 30 a 20 sekund, které zachycují výjimečné momenty z každodenního života a situace, kdy se něco skutečně vyplatí. Do kampaně se zapojí také influenceři a ambasadoři značky, kteří ji podpoří na sociálních sítích a dalších digitálních platformách.
Více informací: „Lidl. To se vyplatí.“
„Touto integrovanou kampaní oslovuje Lidl lidi tam, kde skutečně jsou – emocionálně a s jasnými sděleními o tom, co se u Lidlu opravdu vyplatí,“ uvádí za marketing společnosti Lidl Česká republika Dávid Zappe.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám