Vyhledávání

Nalezené články: "zdroje"

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Jedeme na motor Německa a zavíráme dveře k Číně, říká lídr hnutí SMS

Lídr hnutí SMS Karel Leškovský v rozhovoru ostře hodnotí stav české ekonomiky, kterou přirovnává k letu v luxusní třídě, ale s rizikem pádu. Upozorňuje na jednostrannou závislost na Německu, odmítání spolupráce s Čínou či ignorování zemí BRICS....

Jak dětem i sobě usnadnit návrat do školy? 5 tipů pro klidnější začátek

Nový školní rok s sebou přináší návrat do zajetých kolejí. Někdy se po prázdninovém volnu do běžných školních dní těžce vrací, zejména dětem. Rodičům zase počátek září přináší výzvu v podobě opětovného nastavení pravidelného režimu – od...

Dvaadvacet příběhů, které mohou zachránit dětský život. MDV spouští novou kampaň

Jedna nesundaná sluchátka. Jeden zbrklý krok mezi zaparkovaná auta. Jedno špatné rozhodnutí. Nová kampaň Markétiny dopravní výchovy a Policie ČR ukazuje dětem, jak se podobným chybám vyhnout – ne strašením, ale srozumitelně a pozitivně. Dvaadvacet...

Stanjura: Díky konsolidačním krokům už Česko není nejrychleji se zadlužující zemí EU

Ministr financí Zbyněk Stanjura (ODS) říká, že vládní kroky přinesly zlepšení hospodaření státu i růst životní úrovně. Podle něj se podařilo snížit zadlužování, zajistit důchody do budoucna a odstřihnout se od ruského plynu i ropy. Kritiku opozice,...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "zdroje"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "zdroje"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.