Vyhledávání

Nalezené články: "poselství"

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Dvaadvacet příběhů, které mohou zachránit dětský život. MDV spouští novou kampaň

Jedna nesundaná sluchátka. Jeden zbrklý krok mezi zaparkovaná auta. Jedno špatné rozhodnutí. Nová kampaň Markétiny dopravní výchovy a Policie ČR ukazuje dětem, jak se podobným chybám vyhnout – ne strašením, ale srozumitelně a pozitivně. Dvaadvacet...

Přijeli jsme podpořit práva pro všechny. Pride průvod přilákal 45 tisíc lidí

V sobotu z centra Prahy na Letnou vyrazilo přes pětačtyřicet tisíc účastníků Pride průvodu. Duhové oblečení, vlajky i energetická hudba doprovodila dav a vytvořila bezpečné a příjemné prostředí.

Den cyklistické přilby připomněl, že vzorem jsou i rodiče a prarodiče

Projekt Na kole jen s přilbou už několik let připomíná, že přilba na hlavě může zachránit život. Letos se komunikační kampaň propojuje opět s Dnem cyklistické přilby, který připadá na 18. června a který už počtvrté vyhlašuje Policie ČR. Den přilby...

KOMENTÁŘ: Proč reprezentace v konfrontaci vyhořely? Na vině je zpátečnické myšlení

Reprezentační áčko dostalo v kvalifikaci mistrovství světa naloženo od Chorvatska 1:5, jednadvacítka na závěrečném turnaji EURO slízla od Angličanů porážku 1:3 a od Němců prohru 2:4, takže turnaj pro ni skončil po dvou zápasech. Proč je český...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "poselství"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "poselství"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.