Vyhledávání

Nalezené články: "partner"

Senioři na kole nacházejí radost z pohybu, ale i zvýšené riziko

Cyklistika je jednou z nejoblíbenějších volnočasových aktivit seniorů. Přináší jim pohyb, možnost cestovat na kratší vzdálenosti, udržuje kondici a prospívá zdraví. Zároveň se ale s rostoucím věkem zvyšují rizika spojená s jízdou na kole – od pádů...

Mýty o přednosti chodců: proč se na přechod nesmí vstupovat bez rozhlédnutí

Přestože mají chodci "přednost", nesmí náhle vstoupit do vozovky. Musí se rozhlédnout vlevo-vpravo-vlevo, dát najevo řidiči svůj zájem přejít, ideálně navázat s řidičem oční kontakt – ne náhle vstoupit do vozovky.

KOMENTÁŘ: Politika, jakou si (ne)pamatujeme

Ústavní soud ve středu rozhodl. Kandidátky SPD a Stačilo! zůstávají ve hře, platí pro ně pětiprocentní hranice. Obě formace jsou samozřejmě klasické, byť skryté koaliční subjekty než samostatné strany – SPD s přívěsky tří dalších partají, Stačilo!...

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Proč teď Češi častěji mění dodavatele energií?

Doba, kdy většina domácností zůstávala desítky let u stejného dodavatele energií, je pryč. Češi jsou dnes informovanější, sebevědomější a častěji srovnávají nabídky na trhu. Rok 2025 potvrzuje trend rostoucí ochoty ke změně – a zároveň klade nové...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "partner"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "partner"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.