Vyhledávání

Nalezené články: "influencer"

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Vliv streamování a sociálních sítí na hazard: Nová éra online hraní

Představte si, že sedíte večer doma, projíždíte YouTube nebo TikTok a najednou narazíte na stream, kde někdo točí válce v online kasinu. Emoce jsou syrové: radost z výhry, napětí před roztočením, zklamání z těsné prohry. Právě takhle dnes začíná...

Bizarní sázky: Na co všechno se dá vsadit a proč to sázkové kanceláře dělají

Svět sázek už dávno není jen o sportu. Sázkové kanceláře dnes nabízejí i takzvané "special sázky" – tedy kurzy na události, které by člověka jen stěží napadly. A právě tyto netradiční a často bizarní možnosti nejen že baví sázkaře, ale hlavně jsou...

Ve zdravém vaření letos soupeřilo 570 dětských týmů

V pražských Holešovicích vyvrcholilo v pátek 23. května soutěžní klání malých kuchařů v celostátní soutěži Finále Zdravá 5. Projekt, který organizuje Nadační fond Albert, se zaměřuje na zdravé a udržitelné vaření. Do letošního 13. ročníku se...

„Chci být real,“ říká malíř Filip Šícha. Na sítích balancuje mezi humorem a upřímností

Filip Šícha je malíř z jižních Čech, který se k umění dostal až po střední škole, kdy vyměnil elektrotechniku za malbu. Dnes patří mezi nejvýraznější mladé autory a studuje na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara v Plzni. Se svým publikem...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "influencer"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "influencer"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.