Vyhledávání

Nalezené články: "Jasný"

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Pohlreich na Šumavě pomohl, ale majitelé restaurace váhají, zda to stálo za to

Populární pořad Ano, šéfe! zamířil ve svém posledním díle do jižních Čech, kde zavítal do penzionu a restaurace Pláně nedaleko Zadova. Šumavský podnik se potýkal s řadou problémů, které se díky radám Zdeňka Pohlreicha podařilo odstranit, přesto...

KOMENTÁŘ: Zlepší se příště fotbalová reprezentace? Nezlepší. Za daného stavu nemůže

Příště to bude lepší? To si říkají fanoušci v souvislosti s fotbalovou reprezentací pod vedením Ivana Haška od jeho nástupu. Jenže lepší to nebude. Protože to nemůže být lepší.

Dvaadvacet příběhů, které mohou zachránit dětský život. MDV spouští novou kampaň

Jedna nesundaná sluchátka. Jeden zbrklý krok mezi zaparkovaná auta. Jedno špatné rozhodnutí. Nová kampaň Markétiny dopravní výchovy a Policie ČR ukazuje dětem, jak se podobným chybám vyhnout – ne strašením, ale srozumitelně a pozitivně. Dvaadvacet...

Dnes v noci vrcholí Perseidy. K vidění bude až 30 padajících hvězd za hodinu

Pokud máte zásobu nesplněných přání, dnešní noc je nejlepší příležitostí. Meteorický roj Perseid totiž dosáhne svého maxima a dobré podmínky pro pozorování navíc zajistí jasná obloha. Spatřit tak budete moci až 30 Perseid za hodinu.

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "Jasný"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "Jasný"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.