Pátek, 26. září 2025, 07:38
Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.
Úterý, 26. srpna 2025, 08:42
Indonésie, země rozkládající se na více než 17 000 ostrovech, je domovem jedinečné přírody, bohaté kultury a udržitelných způsobů života. Ekoturistika zde hraje stále důležitější roli a přitahuje cestovatele, kteří hledají autentické zážitky spojené...
Neděle, 25. května 2025, 16:00
Více empatie, větší porozumění i radost z mezilidského kontaktu – to přinesl druhý ročník soutěže pro studenty Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné školy zdravotnické Kladno. Za iniciativou stojí zdravotnická skupina EUC a Nadační fond EUC...
Úterý, 15. dubna 2025, 07:04
Sportimáček je program zvyšování úrovně pohybové gramotnosti pro děti předškolního a mladšího školního věku (4 – 8 let). Do pilotních školek v Libereckém kraji byl poprvé uveden v roce 2021. Od té doby se významně rozšiřuje nejen u nás,...
Pondělí, 31. března 2025, 10:30
Šen-čen (Čína) 31. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost SINEXCEL (300693.SZ), globální průkopník v oblasti modulárního skladování energie, nabíjení elektromobilů a řešení pro zajištění kvality energie, oficiálně zahájila strategickou ESG...
Nebyla nalezena žádná fotogalerie.
Nebyly nalezeny žádné profily.