neděle 27. listopadu 2022 Xenie

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Oblečení nakupujte jen málo. Říká majitel Dressibly a popularizátor udržitelné spotřeby v módě

PR článek

Když Matěj a Jakub začínali, byla udržitelná móda v České republice teprve v začátcích. Společně se to rozhodli změnit a začali ji nejen prodávat, ale především šířit povědomí o tom, co pojem znamená.

Jak správně komunikovat příběh firmy a budovat tak vlastní komunitu na sociálních sítích radil Matějovi v rámci projektu Meta Business Makeovers expert na Facebook a Instagram Adam Nosálek ze společnosti Meta. Pětidílná série výukových videí, díky které získaly vybrané české firmy možnost diskutovat marketing svých podniků s experty na tyto platformy, se tak po loňském úspěchu znovu vrací. Epizoda s Matějem Pokorným a jeho firmou Dressibly je druhým dílem nové řady.

Vše začalo na přednášce managementu udržitelnosti na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde se Matěj a Jakub začali zajímat o udržitelnou módu, jinými slovy slow fashion. „Udržitelná móda znamená omezit impulzivní nákupy. Hlavní problém oděvního průmyslu je nadspotřeba a my jsme se rozhodli, že toto nebudeme podporovat a nechceme tedy ani tolik tlačit samotný nákup,” popisuje vlastní filosofii Matěj Pokorný.

Zatímco fast fashion každodenně škodí nejen naší přírodě, ale stojí i lidské životy, slow fashion si zakládá na myšlence odpovědné spotřeby, ekologického zemědělství a spravedlivého odměňování v celém řetězci textilní výroby.

Dressibly nabízí širokou paletu výrobků. Boty, trika, košile, šály nebo například batohy

„Naši zákazníci jsou logicky primárně z onlinu, jako e-shop nemáme kamennou prodejnu,” popisuje vztah k sociálním sítím Matěj. Primárním kanálem Dressibly je Facebook, především díky možnosti zakládání událostí, které používají při pořádání workshopů a osvětových akcí. To Dressibly zároveň umožňuje budovat komunitu fanoušků udržitelné módy. 

„Trochu bojujeme s obsahem. Chceme, aby byly naše příspěvky konzistentní, pravidelné, a aby měly pro naši komunitu přínos. Stejně jako v módě totiž nechceme jít na kvantitu, ale na kvalitu.” Proto chtějí zlepšit nastavení kampaní na Facebooku a Instagramu a především zvýšit povědomí nejen o jejich značce, ale i o udržitelné módě či jejich přednáškách a workshopech. 

Na zimní barefoot boty od Dressibly se můžete spolehnout

Pomocí sociálních sítí chtějí rovněž najít podobně smýšlející firmy a vytvořit tak e-shop, který bude nabízet jejich udržitelné výrobky další produkty jiných značek. Nejen to, ale i další tipy jim poskytl expert na komunikaci na sociálních sítích, Adam.

Čím víc kreativitu škádlíte, tím víc se dere ven, říká architekt a autor zahradních domků pro děti

Když Marek před pár lety hledal pro své syny kvalitní zahradní domek, narazil. Nedostatečná nabídka a nízká kvalita dřevěných zahradních přístřešků ho dovedla k založení vlastní firmy. Domky srdcem dnes ročně vyrobí desítky domů s jedinečným...

„Pointa je v tom, že vy nechcete, aby si lidé nic nekoupili. Vy chcete, aby nakupovali tím správným způsobem. Neměli byste na ně například cílit 20x za den – pak je to nutí si něco koupit. Reklamu je naopak důležité nastavit citlivě a jen ji lehce připomínat,” poradil expert na reklamu na sociálních sítích.

Podívejte se na IG účet Dressibly. Další tipy pro malé a střední podnikatele najdete zde. Všechny epizody ze série Meta Business Makeovers najdete  v Centru pro malé podniky

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.