Vyhledávání

Nalezené články: "ČTÚ"

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

Jedeme na motor Německa a zavíráme dveře k Číně, říká lídr hnutí SMS

Lídr hnutí SMS Karel Leškovský v rozhovoru ostře hodnotí stav české ekonomiky, kterou přirovnává k letu v luxusní třídě, ale s rizikem pádu. Upozorňuje na jednostrannou závislost na Německu, odmítání spolupráce s Čínou či ignorování zemí BRICS....

Na pár kliků v telefonu. Nová aplikace Bouračka šetří čas i lidské životy

Menší karamboly se dnes dají snadno a rychle vyřídit v bezplatné online aplikaci Bouračka. Ta si sama načte údaje z registrů a hlášení automaticky odešle jak účastníkům nehody, tak i pojišťovně.

Rozhodne volby peněženka? CEVRO Univerzita hostila velkou předvolební ekonomickou debatu

CEVRO Univerzita se stala dějištěm jedné z nejvýznamnějších předvolebních akademických diskusí letošního podzimu. Veřejná debata s názvem „Rozhodne volby peněženka?“, přilákala do historického sídla univerzity v pražské Jungmannově ulici studenty,...

Chodník je pro chodce – ne pro elektrokoloběžky

Se začátkem nového školního roku odstartoval Tým silniční bezpečnosti novou sérii videí Markétina dopravní výchova a Zebra se za tebe nerozhlédne. Společně s Policií ČR celý školní rok představí krátké příběhy, které vám a vašim dětem připomenou,...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "ČTÚ"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "ČTÚ"

Více profilů »

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.