Vyhledávání

Nalezené články: "kampaň"

Příběh s tramvají, který může zachránit dětský život, se natáčel v Liberci

Tým silniční bezpečnosti a Policie ČR spustili se začátkem školního roku kampaň Markétiny dopravní výchovy – Markéta se Zebrou. Ta má dětem ukázat, jak se vyhnout nejčastějším chybám, kterých se dopouští v silničním provozu. Nasazená sluchátka,...

KOMENTÁŘ: Co by měla dělat nová vláda v oblasti bydlení?

Bydlení je téma, které dnes rezonuje celou společností. Obzvláště předvolební kampaně byly plné hesel a slibů, která na toto téma naráží. A není divu. Výstavba v Česku je pomalá, nájmy i ceny vlastnických bytů rostou a stát zatím nepřináší jasnou a...

Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím:  "Lidl. To se vyplatí."

Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky.

KOMENTÁŘ: Starostové do čela aneb dobývání Kramářovy vily s 10 %

Hnutí STAN je součástí vlády, drží několik ministerstev a ve Sněmovně je druhým nejsilnějším koaličním klubem. Jejich preference se dlouhodobě pohybují kolem 10 %, výrazné výkyvy se nedějí. Teď, měsíc před volbami, se rozhodli kampaň přiostřit....

Dvaadvacet příběhů, které mohou zachránit dětský život. MDV spouští novou kampaň

Jedna nesundaná sluchátka. Jeden zbrklý krok mezi zaparkovaná auta. Jedno špatné rozhodnutí. Nová kampaň Markétiny dopravní výchovy a Policie ČR ukazuje dětem, jak se podobným chybám vyhnout – ne strašením, ale srozumitelně a pozitivně. Dvaadvacet...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "kampaň"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "kampaň"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.