pondělí 18. listopadu 2019 Romana

Vyhledávání

Nalezené články: "Barrandov Televizní Studio"

RRTV vyměřila Barrandovu pokutu za neobjektivitu a nevyváženost

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém dnešním zasedání vyměřila pokutu 400 tisíc korun televizi Barrandov za neobjektivitu a nevyváženost v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Novinářům to řekl předseda RRTV Ivan Krejčí. Vyjádření...

Soukupův Barrandov dostal od rady pokutu 200 tisíc korun za Moje zprávy

Společnost Barrandov Televizní Studio dostala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu 200 tisíc korun za tendenční a nevyváženou reportáž v pořadu Moje zprávy z loňského listopadu. Rada to uvedla v tiskové zprávě.

Rada zahájila řízení s Barrandovem kvůli porušení licence

Vysílací rada zahájila správní řízení s firmou Barrandov Televizní Studio kvůli možnému porušení podmínek licence. Toho se mohla Televize Barrandov dopustit tím, že odvysílala denní zpravodajský přehled Naše zprávy pouze jednou za den. Rada pro...

Aféry J. Soukupa: Vysílací rada chce vědět, jak TV Barrandov vybírala hosty předvolebních duelů

Televize Barrandov miliardáře Jaromíra Soukupa má měsíc na to, aby objasnila, na základě jakých kritérií zvala před loňskými parlamentními volbami do pořadu Duel představitele politických hnutí.

TV Barrandov výrazně favorizovala prezidenta Zemana, rozhodla Rada pro rozhlasové a televizní vysílání

Televize Barrandov v prosincovém pořadu Aréna výrazně favorizovala prezidentského kandidáta Miloše Zemana. Uvedla to Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Šlo o pořad, jehož hostem byl 5. prosince prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček. Moderátor...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "Barrandov Televizní Studio"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "Barrandov Televizní Studio"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.