Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Možnosti PR článku

PR článek

Perex je první odstavec článku a jedná se o krátký text (obvykle 2 - 5 vět), jehož účelem je uvést článek a upoutat na následující delší text a nebo naznačit, o čem článek bude. Doporučená délka perexu je 250 znaků včetně mezer, maximální délka perexu potom 400 znaků včetně mezer.

Doporučená délka textu je 1x normostrana A4, což je 1 800 znaků včetně mezer, nicméně se délka může pohybovat od 3/4 do 2 a půl normostran. Tělo článku je vždy tvořeno souvislým textem bez odrážek/bodů nebo číslování. Odrážky a číslování mohou být pouze doplňkem souvislého textu. Doporučujeme text rozdělit mezititulky, které upoutají pozornost čtenáře. Prokliky do článku umisťujeme na konkrétní klíčová slova či případně na obrázky v textu. Prokliky nelze technicky umístit do titulku ani perexu. Součástí článku může být až 5 prokliků. Článek není psán první osobou jednotného čísla, tedy tak, aby z něj vyplývalo, že ho napsala „Drbna". Text doporučujeme proložit citací. Celý text zároveň musí být dodán v otevřeném dokumentu, z kterého ho lze kopírovat (např. Word, případně rovnou html). Nevhodný formát pro zasílání textu je pdf nebo obrázek (jpg, png). 

Uvádíme i možnost použití odrážek/číslování, kterou pouze doplňkem souvislého textu článku.

  • odrážka 1
  • odrážka 2
  • odrážka 3

Ukázka mezititulku v článku

Níže uvádíme možnosti vložení citace nebo infoboxu.

Ukázka citace v článku včetně autora citace.

Autor citace

Firma s.r.o. se představuje

Do článku je možné umístit i infobox s představením projektu, společnosti, eventu nebo čehokoliv jiného. 


Do textu lze vložit i formulář, fotogalerii nebo anketu

Zde jsou ukázky formuláře, fotogalerie a ankety, které lze vložit do článku.

Ukázková formulář pro PR článek

Napište první písmeno abecedy.

* Povinné položky.

Ukázková fotogalerie

Středa, 1. ledna 2025, 12:00

Ukázková fotogalerie
Ukázková fotogalerie

Ukázková anketa v článku

 
 
 
Celkem hlasovalo1 čtenářů
 


Článek můžete oživit i vložením promo videa z YouTube. Je však potřeba, aby bylo video umístěno na vašem YouTubovém kanálu. 


Do těla článku lze umístit i fotografii (např. leták) a je na něj možné i aplikovat proklik. Tento proklik se však počítá do 5 povolených prokliků v článku.

Ukázka vloženého letáku

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky štítek 1, štítek 2, štítek 3, štítek 4, štítek 5

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.