Úterý, 26. března 2024, 15:36
Praha 26. března 2024 (PROTEXT) - Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých...
Středa, 6. března 2024, 06:15
Důvody pro bezdětnost jsou různé. S čím se vyrovnávají vrcholové manažerky, které děti z nějakého důvodu nemají? Jak žijí se stigmatizací, že bezdětná manažerka je kariéristka za každou cenu? Jak většinou reaguje okolí na informaci, že nemají děti?...
Středa, 8. dubna 2015, 11:36
Kde se maminky dozvídají potřebné informace o kojení? Jaké jsou jejich zkušenosti? S jakými potížemi se potýkají? A jaký je jejich postoj na kojení na veřejnosti? Odpovědi na tyto otázky přináší nedávný průzkum agentury Ogilvy&Mather Morava.
Nebyla nalezena žádná fotogalerie.
Nebyly nalezeny žádné profily.