Vyhledávání

Nalezené články: "školství"

Proč dát hlas číslu 5, hnutí SMS? Odmítá menší zlo a chce sjednocovat společnost

Je na čase přestat volit menší zlo. Politik má společnost zklidnit, dát občanům pocit jistoty, bezpečí a ukázat vizi. Realitou v Česku je rozdělená společnost. Fragmentovaná. Politici lidi rozeštvávají, místo, aby je zklidnili.

Jedinečné semináře dopravní výchovy pro učitele startují

Bezpečnost dětí v silničním provozu je téma, které nikdy neztrácí na významu. Přesto v České republice existuje jen minimum možností, jak se pedagogové mohou systematicky vzdělávat v dopravní výchově. Jedním z mála projektů tohoto druhu je Markétina...

Jak dětem i sobě usnadnit návrat do školy? 5 tipů pro klidnější začátek

Nový školní rok s sebou přináší návrat do zajetých kolejí. Někdy se po prázdninovém volnu do běžných školních dní těžce vrací, zejména dětem. Rodičům zase počátek září přináší výzvu v podobě opětovného nastavení pravidelného režimu – od...

Dětský ombudsman má v Brně napilno. Zastal se mladíka, kterého týral otčím

V Brně od začátku prázdnin funguje dětský ombudsman. Dosud řešil celkem 220 podnětů, nejčastěji řešil problémy v rodinách nebo s příspěvkem na péči pro děti. Zabýval se také průtahy v soudních řízeních, dostupností škol a sociálních služeb, procesem...

Městské části získají od letiště za hlučný provoz odškodné, Praha 5 stále vyjednává

Už týden mají obyvatelé Prahy 4, 5 a 6 po víc než čtyřech měsících konečně klid od přistávajících a odlétajících letadel. Letiště dokončilo modernizaci okolí hlavní dráhy a stroje se mohly vrátit z té vedlejší. Provoz byl celou dobu veden přes hustě...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "školství"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "školství"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.