Počasí dnes23 °C, zítra22 °C
Pondělí 20. května 2024  |  Svátek má Zbyšek
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

„Come Together": globální start věrnostního programu Unity by Hard Rock™ a nová hvězdná kampaň spojují rozsáhlou nabídku společnosti Hard Rock v rytmu Beatles

PR článek, aktualizováno 8. května 2024, 19:00

Los Angeles (USA) 8. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Lionel Messi, Noah Kahan, John Legend a Shakira zvou v nové kampani členy věrnostního programu k prozkoumání hotelů a kaváren Hard Rock po celém světě

Společnost Hard Rock International oznamuje globální start jedinečného věrnostního programu Unity by Hard Rock™, který přináší členům výhody ve více než 200 Hard Rock hotelech, kavárnách a Rock Shopech po celém světě jednoduše za to, že dělají, co je baví. Kultovní značka v oblasti pohostinství, zábavy a životního stylu oslavuje spojení svých nabídek pro hosty v novém věrnostním programu pod heslem „Come Together - Spojme se", a to „s malou pomocí svých přátel" – světové fotbalové a kulturní ikony Lionela Messiho, multiplatinového zpěváka a skladatele nominovaného na GRAMMY® Noaha Kahana, kritikou uznávaného multiplatinového umělce, producenta a člena „klubu EGOT" Johna Legenda a globální superstar a nositelky GRAMMY® Shakiry. Ti všichni si zahráli v právě startující vícekanálové kampani „Come Together" podbarvené stejnojmennou klasikou od Beatles, kterou exkluzivně pro tento projekt nahrál Kahan.

Propojení značky Hard Rock s jedinečnými cestovními a zábavními zážitky ještě posílí program Come Together Experiences, který nabídne členům klubu Unity další šanci zažít něco neopakovatelného. Podrobnosti o této sérii mezinárodních slosování, která bude přinášet úžasné příležitosti po celý rok, najdete spolu s pokyny pro přihlášení na unity.hardrock.com/come-together. Do prvních dvou z mnoha slosování se lze přihlásit již nyní:

  • Soutěž pro členy klubu Unity by Hard Rock o červencový výlet pro dva do New York City na jeden z prvních celovečerních koncertů Noaha Kahana v Madison Square Garden včetně třídenního pobytu v Hard Rock Hotelu New York. Balíček zahrnuje ubytování v nádherném apartmá, gastronomické zážitky v hotelu a také dárkovou kartu do Rock Shopu v hodnotě 200 dolarů. Přihlašování probíhá do 31. května 2024.
  • Soutěž pro členy klubu o jedinečnou all-inclusive dovolenou v cenami ověnčeném Hard Rock Hotel Maldives, který nabízí úchvatné pokoje a vily přímo na moři, výlety za vodními sporty a potápěním, wellness Rock Spa® a 14 stravovacích podniků. Jeden šťastný výherce a jeho host získají letenky a dopravu na 7denní pobyt (6 nocí) v nezapomenutelném tropickém ráji. Přihlašování probíhá do 31. srpna 2024.

Další informace naleznete v úplné tiskové zprávě společnosti Unity by Hard Rock zde nebo na adrese unity.hardrock.com.

Video - https://www.youtube.com/watch?v=myGO7xRYpzk

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg

 

Kontakt: Jonathan Goldman, jgoldman@golin.com

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

 „Come Together": globální start věrnostního programu Unity by Hard Rock™ a nová hvězdná kampaň spojují rozsáhlou nabídku společnosti Hard Rock v rytmu Beatles  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.