Počasí dnes25 °C, zítra25 °C
Neděle 28. dubna 2024  |  Svátek má Vlastislav
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Na vlně růstu: Reshoper 2024 ukáže klíč k úspěchu e-shopů navzdory krizi

PR článek, aktualizováno 20. března 2024, 12:46

Praha 20. března 2024 (PROTEXT) - Největší e-commerce událost roku, Reshoper, se uskuteční 15. května v prostorách PVA EXPO v Praze. Hlavní téma 6. ročníku: Na vlně růstu odkazuje na úspěchy e-shopů v uplynulém roce a napoví účastníkům, co bude v tomto roce klíčové pro prosperitu a růst ve světě e-commerce. Chybět nebudou ani konkrétní příběhy úspěšných e-shopařů.

Na konferenci budou prezentovány výsledky unikátního výzkumu Shoptetu mezi českými a slovenskými e-shopy, při kterém stovky z nich odpovídaly na to, jak překonávaly slabší poptávku zákazníků, jakým výzvám čelily, a co považují za zdroj úspěchu. Mezi řečníky vystoupí Barbora Votavová, brand manažerka Knihobotu, která se podělí o příběh transformace prodeje knih z druhé ruky na úspěšný byznys, jenž se nebojí expandovat na mezinárodní trhy. Michala Gregorová z Mitonu prozradí, jak se jakýkoliv e-shop může stát miláčkem médií pomocí úspěšné PR strategie. Martin Anderko ze společnosti GymBeam ukáže konkrétní příklad, jak se jim úspěšně podařilo rozšířit své byznys aktivity na italský trh, kde dosáhli obratu 70 milionu korun.

Poradenská zóna a partnerský program

Součásti Reshoperu je poradenská zóna, kde budou mít účastníci možnost zdarma diskutovat s odborníky a podělit se o výzvy svého e-shopu. Je zde rovněž připraven partnerský program, který nabídne obsahový stream plný přednášek, případových studií a informací o novinkách v e-commerce službách a produktech.

Setkání komunity a inovací

Reshoper propojuje majitele e-shopů, marketéry a odborníky z e-commerce. „Enormní zájem e-commerce komunity o letošní ročník dokazuje, že jsme zvolili správný koncept. Účastníci předchozích ročníků hovoří o Reshoperu, jako o TOP akci v rámci e-commerce. Oceňují především, že zde mohou potkat relevantní partnery a firmy z oboru a konkrétní úspěchy e-shopů jsou pro ně motivací a inspirací. Vyzdvihují také možnost seznámit se s nejnovějšími výzkumy a trendy v oboru,” představuje Reshoper Ivo Mrena, ředitel marketingu Shoptetu, na kterém provozuje svůj e-shop více než 37 000 obchodníků.

Reshoper je neformální setkání, kde se návštěvníci stávají součástí e-commerce komunity. Nabízí skvělou atmosféru a poskytuje neocenitelnou příležitost pro sdílení know-how, získávání nových kontaktů a nápadů pro rozvoj online obchodování.

Na veletrh je možno zaregistrovat se zdarma na www.reshoper.cz

O společnosti Shoptet

Společnost Shoptet se od roku 2009 specializuje na poskytování komplexního řešení pro správu internetových obchodů. Mezi její služby patří nejen napojení na ekonomické systémy, různé platební metody i podpora v oblasti GDPR, ale také propojení s nástroji pro marketing nebo skladové hospodářství. Nabízí i pokladní systém pro správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Řešení společnosti Shoptet využívá 80 % nově vzniklých e-shopů na českém a slovenském trhu a celkem polovina aktivních e-shopů. Více informací na www.shoptet.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Autoři | Tisková zpráva | Zdroj ČTK

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Na vlně růstu: Reshoper 2024 ukáže klíč k úspěchu e-shopů navzdory krizi  |  Protext  |  Drbna.cz

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.