Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 17. listopadu 2025, 22:22
Heimstaden, největší poskytovatel nájemního bydlení v Česku, provedl v září průzkum spokojenosti svých klientů. Jak dopadl? Celková spokojenost se službami se zvýšila o 8 procent. Lidé nejvíc ocenili zrychlení komunikace. Výzvou zůstává lepší využívání sklepních prostor.
Zářijový průzkum byl nejrozsáhlejším dotazníkovým projektem tohoto typu v oblasti bydlení v Česku. Dotazník obdrželi klienti, kteří bydlí u společnosti Heimstaden déle než tři měsíce. Na sadu 80 otázek rozdělených do několika okruhů odpovědělo 7,5 tisíce klientů. „Zpětná vazba je pro nás klíčová a díky ní můžeme neustále zlepšovat naše služby a tím zvyšovat spokojenost klientů,“ uvedl generální ředitel české pobočky Przemysław Orchowicz.
„Důležitým ukazatelem je pro nás stoupající spokojenost s komunikací, a to i přesto, že jsme zrušili nejoblíbenější komunikační nástroj-email. Klienti využívají aplikaci v mobilu nebo webové Centrum podpory více než dříve a vidí pozitiva snadné dostupnosti všech informací a dokumentů online, stejně tak jako oceňují možnost vložit svůj požadavek kdykoli bez ohledu na provozní dobu zákaznické linky,“ vysvětluje ředitelka oddělení péče o zákazníky Lenka Písková. Heimstaden kromě aplikace zavedl i AI nástroje jako je chatbot a voicebot. Jejich nasazením se zkrátila doba nahlášení či vložení požadavku klienta o 50 procent.
A kde vidí klienti Heimstaden prostor pro zlepšení? Mnoho dotazů se týkalo využití sklepních a společných prostor. „Klienti sice mohou využívat své sklepy a kóje, avšak to mnohdy nestačí. Nároky na uskladnění věcí se zvyšují. Stoupá zájem o využití někdejších prádelen a koloven k uskladnění kočárků a kol. To jde ruku v ruce s dalšími investicemi do zabezpečení. Budeme se zabývat možnostmi, jak těmto požadavkům vyhovět,“ uzavřela Lenka Písková.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám