Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Hledáte cestu k vlastnímu podnikání? S TRAFICONEM to zvládnete

PR článek

Chcete podnikat, ale nechcete začínat úplně od nuly? Česká maloobchodní síť TRAFICON nabízí ověřený franšízový model, silné zázemí a podporu zkušeného týmu. Podnikejte s jistotou a pod značkou, která má výsledky.

Společnost TRAFICON s více než 200 pobočkami po celé České republice se specializuje na prodej tisku, nikotinových výrobků, losů, sázkové terminály a drobného občerstvení. Nyní nabízí možnost stát se součástí jejich franšízové sítě. Pokud hledáte silné zázemí s více než 20 lety zkušeností, prověřený systém a podporu při podnikání, tato příležitost by vám neměla uniknout.  

Mezi základní požadavky na provozovatele patří především živnostenské oprávnění, koncese na prodej alkoholu a volné finanční prostředky určené k složení vratné kauce. „Důležité jsou ale i osobní předpoklady. Úspěšný franšízant by měl mít nadšení pro podnikání, zkušenosti s aktivním prodejem, výborné komunikační dovednosti a v neposlední řadě chuť se dále vzdělávat a průběžně na sobě pracovat. Důležitá je také schopnost vést malý tým zaměstnanců, rozvíjet jejich schopnosti a motivovat je k výsledkům,“ uvádí Jana Fejfarová, koordinátorka obchodního oddělení, která se v TRAFICONU stará o nábor franšízantů.  

Noví franšízanti procházejí školením přímo na prodejně, následně i na centrále firmy. K dispozici mají zkušené školitele, kteří jsou v prvních dnech provozu přítomni přímo na prodejně a plně nápomocni v případě potřeby. „V TRAFICONU nám záleží na rozvoji našich franšízantů a tak mají možnost se vzdělávat v naší Akademii TRAFICON a nově se také mohou zúčastnit odborného kurzu Manažerské minimum, kde se seznámí s možnostmi, jak lépe a dále rozvíjet sebe i své zaměstnance. U nás má každý šanci profesně růst a časem třeba provozovat víc než jednu prodejnu,“ dodává Jana.  

V letošním roce je v plánu otevřít další desítky prodejen. „Lokalit máme stále dost, například Olomouc, Klatovy, Sušice nebo další menší města po celé republice. Ideálně se zaměřujeme na prodejny v blízkosti potravinářů, na výpadovkách, v retail parcích nebo i na náměstích. Je také možné převzít i jinou prodejnu podobného typu,“ komentuje výběr lokalit Jaroslav Smrčka, manažer franšíz TRAFICON.   

Zájemce o franšízu vybírají ve dvou kolech. První část probíhá online, pak následuje osobní schůzka s regionálním manažerem v místě plánované prodejny. A jaká jsou doporučení pro potenciální zájemce? „V první řadě bych doporučila absolvovat online pohovor, v rámci kterého se potenciální uchazeč dozví podrobnější informace o principu fungování naší franšízy,“ uzavírá Jana.   

Zaujalo vás podnikání s TRAFICON?

Více informací, kontaktní formulář i vystavené inzeráty najdete na webu nebo přímo zašlete svůj životopis na emailovou adresu info@traficon.cz či fransiza@traficon.cz.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky podnikání, TRAFICON, Česko

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.