pátek 23. října 2020 Teodor

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

VášChovatel: Každý, kdo u nás nakupuje, podporuje zároveň útulky. Snažíme se, aby naše podnikání mělo přesah

Lidé by měli svým mazlíčkům kupovat kvalitní krmiva, tedy pokud myslí na jejich zdraví. Přesvědčen je o tom provozovatel známého e-shopu www.vaschovatel.cz Miroslav Pospíšil, se kterým jsme podnikli rozhovor.

Možná začnu trošku netradičně, ale zaujalo mě, že 5 korun z každé objednávky dáváte na útulek. Jak to funguje?
Každý by měl pomáhat druhým, pokud sám nepotřebuje pomoci. Specializujeme se na prodej vyšších prémiových a superprémiových krmiv, to znamená, že u nás nakupují lidé, kteří chtějí pro svého zvířecího parťáka kvalitu. Takové zvíře se má krásně, že má takto smýšlejícího páníčka. Co ale zvířecí tvorové, kteří neměli štěstí na hodného pána nebo i z jiného důvodu skončili v útulku? Řekli jsme si, že dáme z každé objednávky pětikorunu z marže natrvalo a čím víc objednávek bude, tím víc budeme pomáhat právě těm. Vytvořili jsme propracovaný systém, kdy nám zákazníci našeho e-shopu velmi rychle pomohli vytvořit mapu všech útulků a zařízení v České republice, prověřili jsme postupně každé z nich a začlenili tak do systému aktuálně 110 aktivních útulků. Systém přiřadí danou pětikorunu z objednávky nejbližšímu útulku od zákazníka. Zákazník v košíku může ještě před dokončením objednávky přispět částkou pro útulek navíc a tím se útulku připíše více jak pětikoruna. Za nastřádané peníze registrované útulky nakoupí krmivo na našem e-shopu, které jim pošleme. Víme tak, že útulek dostane přesně to, co potřebuje.

Jaká zvířata jsou vaší cílovkou?
Domácí mazlíčci, tedy psi, kočky, hlodavci či třeba koně. Nicméně 90 procent zboží, které prodáváme, je určeno psům. Orientujeme se především na kvalitní krmiva. Nic špatného u nás člověk nekoupí. Snažíme se lidem ukazovat, a to třeba formou blogu, že je výběr kvalitního krmiva důležitý. Není dobré za každou cenu šetřit. Vy byste chtěl jíst třeba piliny ochucené solí?

Nechtěl…
Váš pes také ne, jen to neumí říct. Stačí se logicky zamyslet nad tím, že když desetikilový pytel granulí v supermarketu stojí 200 až 300 korun, co asi v takovém kile musí být za složení. Minimálně maso to vidělo jen z dálky, bude to vyhnaný různými dochucovadly, aby pes měl pocit, že mu to chutná. Mně kola také chutná.

Na webu máte velkou nabídku. Vše máte skladem?
Skladem máme zhruba 90 procent prodávaného zboží, objednávky vytvořené do páté odpoledne většinou stíháme expedovat ještě ten den a zákazník má druhý den krmivo doma. Nejsme e-shop zaměřený na cenaře, ale na zákazníky, kteří očekávají skvělý servis, když kupují kvalitní krmivo, proto zkušený tým operátorek a administrátorek reaguje okamžitě. Ihned řeší jakékoli pozitivní i negativní dotazy. Zákazníkům dáváme k objednávkám různé dárky, body, registrovaným výhodnější ceny.

Měl by páníček experimentovat a značky měnit?
Pokud krmivo pejskovi sedí a jedná se o kvalitní značky, neměnil bych. Ale chápu, že lidé hledají třeba levnější alternativu, když potřebují šetřit. Stejně tak se ale stává, že do psa investují stále více. Kupují velmi kvalitní značku, ale nakonec chtějí naprostou špičku. Na našem e-shopu si u většiny krmiv můžete vybrat v detailu produktu vhodnou alternativu, pokud už se rozhodnete, že chcete pro svého psa změnu.

Co kočky? Také se o ně lidé tak starají?
Kočky jsou pro nás spíše okrajové, ale snažíme se jim dávat větší a větší prostor. V České republice je přes dva miliony psů a přes milion koček. Jsme v tom malinko jiní než západní Evropa, kde kočky převažují. Páníčci na kočkách také nešetří, kupují jim hlavně konzervy.

Stačí psa krmit jenom granulemi?
Granule vznikly proto, že je člověk od přírody líný. (úsměv) Jsou prostě nejpohodlnější. Granule by měly obsahovat naprosto všechno, co pes potřebuje, tudíž by měly stačit. Víte, jak poznáte, jestli je kvalitně krmen?

Podle bobků?
Přesně tak. Jak se říká, pes závidí druhému psu, že má malý pevný bobek. Jestliže má často průjem, svědčí to o tom, že krmivo kvalitní není, nebo mu nesedí, a je třeba zkusit jiné.

Roste stále váš e-shop?
Před čtyřmi lety jsme měli vizi, že bychom rádi byli do pěti let mezi třemi největší českými e-shopy specializující se na krmiva pro psy a kočky. Aktuálně máme v průměru 400 objednávek denně, zároveň se neustále snažíme zlepšovat servis a přicházet s inovativními nápady a funkcemi, které ani ti největší nemají. Jsem celoživotní optimista a snílek, takže náš cíl dostat se na špičku se nám podaří, i když nám již do cesty spadlo mnoho klacků.

Na vašem Facebooku jsem viděl video, kdy u vás zboží balili superhrdinové. Přijde mi, že jste celkově veselý člověk s nadhledem. Je to tak?
Na ten svůj nadhled jsem už párkrát málem dojel, ale na mottu „co tě nezabije, to tě posílí“ je hodně pravdy. Když mne opravdu poznáte, zjistíte, že nejsem veselý, ale vyloženě praštěný s ujetými nápady, které musím realizovat. Dost často se jim směju jen já sám, protože mne nikdo nechápe, jelikož pocházím z jiné planety.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

PR text

Štítky Váš Chovatel, rozhovor, krmení, Miroslav Pospíšil

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Zatím zde nejsou vloženy žádné komentáře.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.