pondělí 25. května 2020 Viola

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Budějovický Budvar oblékl svá piva do nového hávu. Reaguje na vývoj na trhu

Nový design, starý dobrý obsah… Budějovický Budvar přichází s novými etiketami, které reflektují aktuální trendy. Změna se udála po šesti letech.

„Situace se na pivním trhu v posledních letech dynamicky vyvíjí. Především díky vzrůstající oblibě malých řemeslných pivovarů se výrazně mění celý pivní svět, a i my na to reagujeme v naší dlouhodobé strategii pivovaru,“ uvádí Gabriela Kudrnáčová, brand manager Budějovického Budvaru.

Dosavadní etikety dle jejích slov už nereflektují zejména změnu vize Budějovického Budvaru jako národního pivovaru a nové značky v jeho portfoliu (ať už v lahvovém či čepovaném pivu). „Přistoupili jsme ke změně názvosloví - od mezinárodních názvů jako například B:dark se vracíme k českému Budvar – Budvar Tmavý ležák. Do našeho portfolia jsme také zařadili nový produkt – hořký ležák Budvar 33, který je jak chuťovým profilem, tak i zamýšleným positioningem cílený na současné nekonzumenty Budvaru, a proto jsme mu chtěli dát jasnou vizuální odlišnost.“

Budějovický Budvar chce do budoucna pracovat s širším portfoliem. O to více potřebuje výrazněji akcentovat světově proslulý ležák Budweiser Budvar Original. „Naše portfolio pro domácí trh tvoří ale i další piva, kterým se snažíme dávat jejich jedinečnou identitu, jako třeba v případě nového hořkého ležáku Budvar 33,“ dodává Gabriela Kudrnáčová.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo0 čtenářů

PR text

Štítky Budvar, pivo, etiketa

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.