Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

B:CRYO přineslo na trhu úspěch. Restaurace ale musí vykazovat prodej

 
pondělí, 23. března 2015, 10:20

V listopadu 2014 vydal českobudějovický Budvar novinku na trhu – unikátní B:CRYO. Pivo s obsahem alkoholu kolem 21% nelze koupit v obchodních řetězcích, ale pouze ve vybraných restauracích. A ty musí produkt hájit, neboť pokud prodej nebude uspokojivý, o B:CRYO přijdou. Budvar se nově chce také zaměřit na svoji síť restaurací.

Na úspěch produktu po uvedení na trh zpovídala Budějcká Drbna tiskového mluvčího Budějovického Budvaru Petra Samce, který říká: „B:CRYO je nápojem, který je primárně určen jako digestiv. Velmi dobře se totiž hodí k tradičním pokrmům české kuchyně, jako jsou pečené koleno, vepřová žebra, pečená husa nebo tatarský biftek.“

Jste s produktem B:CRYO spokojeni?
Speciální pivo Budweiser Budvar B:CRYO je na trhu několik měsíců a zájem ze strany provozovatelů restaurací byl značný. Velmi rychle, během několik týdnů, jsme B:CRYO začali čepovat v 60 vybraných restauracích. To byl i nás cíl v první etapě při uvedení na trh, takže jsme vcelku spokojeni. V současné době si milovníci pivních specialit mohou B:CRYO objednat v 69 provozovnách.

Můžete říct, jaké máte na produkt ohlasy od konzumentů?
B:CRYO je velmi unikátní druh piva. Vyrábí se kryokoncentrací přímo na stole zákazníka. Má velmi specifickou chuť (stupňovitost asi 40, hořkost 60 EBC a obsah alkoholu kolem 21%). Logicky nemůže chutnat každému a také není určen k pití po celý večer. B:CRYO chutná jako pivo, ale zároveň hřeje jako destilát, proto se pije ze sklenic o objemu 0,2 litru na nožce.

Pije se pomalu, při konzumaci je potřeba plným douškem zaplavit všechny chuťové receptory v ústech. Po napití přechází plná a intenzivní pivní chuť B:CRYO od nasládlosti k intenzívní hořkosti, která v závěru nabádá k dalšímu napití. Velmi dobře ale může kdykoliv během večera doplnit běžné čepované pivo.

Máme řadu velmi pochvalných ohlasů. Nicméně nepočítáme s tím, že B:CRYO bude k dostání na každém rohu. Je to opravdová specialita, která se do většiny běžných restaurací prostě nehodí. Restaurace tedy budeme i nadále velmi pečlivě vybírat a jejich počet nechceme zásadním způsobem navyšovat.

Jaké jsou statistiky prodeje?
Je mi líto, ale čísla o prodeji nezveřejňujeme.

Jsou pro vás prodejní čísla uspokojivá? Jaká byla očekávání?
Prodej chceme samozřejmě stále zvyšovat, ale spíše než navyšováním počtu restaurací chceme zvyšovat prodej právě v těch vybraných, exkluzivních podnicích. B:CRYO může být pro restauraci značná konkurenční výhoda. Proto počítáme s marketingovou podporou těchto podniků a také s motivačním programem pro personál. Určitě budeme také postupně upravovat distribuci. Pokud v některé restauraci nepůjde prodej B:CRYO podle našich představ, přemístíme tento produkt jinam.

Uvažujete o rozšíření produktu do zahraničí?
Registrujeme velký zájem na Slovensku, ale v nejbližší době o exportu neuvažujeme.

Je reálné, aby se fajnšmekři dočkali dalších druhů B:CRYO?
V nejbližší době nepočítáme s dalšími variantami.

Budvar údajně přemýšlí o své síti restaurací. Je to pravda?
V současné době již máme dva fungující koncepty restaurací – Budvarka a In Loco. Chceme dále zlepšit nabídku našim zákazníkům ve smyslu pěkných a pro hosty atraktivních konceptů. Kromě rozšíření konceptu In Loco pracujeme i na dalších projektech, ale zatím o nich nechceme mluvit.

Názor na B:CRYO nám řekl náhodný konzument František Mládek: „B:CRYO je dobrý společník při konzumaci kroužků a kolena či žeber.  Zpříjemní tak posezení s přáteli. Člověk to nemůže brát jako pivo. Je to spíš likér nebo pivní extrakt, který si může návštěvník sám natočit a tím se i u stolu zabavit.“

Napsal: Michal Heřman

 


 

Kam dál?

Vyždímejte z operátora maximum!

pátek, 20. března 2015, 17:31

V dnešní době neomezených tarifů a internetu v mobilu je dobré vědět, jakými všemi způsoby lze šetřit svou peněženku. Konkurence...

Ležák z Budějovického Budvaru se pije i v nejlepších barech na světě

úterý, 17. března 2015, 14:11

Světlý ležák Budweiser Budvar se letos poprvé v historii umístil na druhém místě mezi nejprodávanějšími značkami piva v...

Jen doplňkujte!

úterý, 17. března 2015, 13:22

Přesně takovou nabídku si připravily v rámci své reklamní kampaně prémiové prodejny iWant Apple Premium Reseller. Že nevíte, co...

Průměrná mzda v Praze loni ve 4. čtvrtletí stoupla na 34.625 Kč

středa, 11. března 2015, 10:59

Průměrná mzda v Praze v loňském čtvrtém čtvrtletí meziročně stoupla o 163 korun na 34.625 Kč, procentuální nárůst činil půl...

 

Komentáře

 
 

O čem píšou další Drbny

Pro Bazalku hrálo 22 týmů. Vybrané peníze putují na pokrytí nákladů fyzioterapie

Tradici benefičního turnaje v beach volejbale pro Centrum Bazalka odstartovala v roce 2012 českobudějovická zpěvačka Martina Pártlová. Turnaj pokračoval i letos za účasti 22 týmů. Výtěžek putuje na pokrytí nákladů fyzioterapie pro děti z Bazalky.

Budějcká Drbna

Nezapomněli jste? Dnes je den otců

Den matek slavíme snad všichni. Na otce se ale často zapomíná i přes to, že i jejich role je důležitá a náročná. Svátek ale mají, a to právě dnes.

Brněnská Drbna

Krkonošské cyklobusy jezdí už šestnáct let. Přepraví až 35 kol

Krkonošské cyklobusy křižují nejvyšší české hory již 16 let. Za tuto dobu si získali přízeň mnoha cyklistů ale i turistů, kteří podnikají pěší výlety na hřebeny Krkonoš. Tak šlápněte s námi do pedálů a vydejte se za poznáním jedinečných Krkonoš!

Liberecká Drbna
Aktualizováno před 25 minutami

FOTO/VIDEO: Při požáru skladovací haly vznikla škoda za osm a půl milionu korun

V pátek po druhé hodině došlo k požáru haly se zaparkovanými historickými vozidly v Hrdibořicích. Vlivem požáru došlo k poškození skladovací haly a k poškození 22 historických aut, která byla v hale zaparkovaná.

Olomoucká Drbna

Bez inzerce, zato více kultury a rozhovorů. Jihlavská radnice bude mít nové noviny, veřejnost může navrhnout jejich název

Zastupitelstvo města Jihlavy se na svém červnovém zasedání zavázalo financovat vydávání nového městského zpravodaje. Noviny jihlavské radnice, které pro město dosud vydává společnost Parola, nahradí nový měsíčník, jehož vydavatelem bude město. Do tvorby nových novin se však bude moci zapojit i veřejnost.

Jihlavská Drbna

Děti s dobrým vysvědčením mohou první prázdninový víkend zadarmo do aquaparku. Stačí i trojky

Ani letos nezapomene provozovatel hraeckého aquaparku ocenit školáky. Děti do deseti let, které u pokladny aquacentra od pátku 28. 6. do neděle 30. 6. ukážou své vysvědčení, na němž nebude horší známka než trojka, mají v těchto dnech vstup do aquacentra zdarma. Nutný je pouze doprovod rodičů, jak vyžaduje návštěvní řád.

Hradecká Drbna