Vyhledávání:


Nejnovější komentáře:

Vložil/a Gine francia | 2017-04-28 23:33:04
Prescrizione del
Generico prezzo piu basso, acquisto generico italia e prezzi in svizzera, italia...
» Zobrazit komentář
Vložil/a Pavel | 2017-04-23 18:25:20
rozbite manželství
Exmanželka žije se ženskou a její rodiče to zametaji pod koberec.Bydleji v Pelhř...
» Zobrazit komentář
Vložil/a Pavel | 2017-04-23 18:16:41
rozbite manželství
Exmanželka žije se ženskou je lesbicky orientovana rozvedli se obě dvě maj každá...
» Zobrazit komentář
Vložil/a Harlankip | 2017-04-22 07:26:23
Harlankip
big data for healthcare buy belviq in mexico...
» Zobrazit komentář
Vložil/a rjnoife | 2017-04-20 05:19:44
ainoife
iforwardr buy cialis online ealongh ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a cnnoife | 2017-04-20 01:13:08
ljnoife
nownk http://buytadalafilonrx.com qmissg cia...
» Zobrazit komentář

Drbna podporuje


Deník Referendum

Vložil/a HvcHeddy | 2017-04-19 20:57:41
UszHeddy
qthere'sw buy cialis online canadian phar...
» Zobrazit komentář
Vložil/a rhnoife | 2017-04-19 20:24:35
manoife
npleasedr buy cialis with american express...
» Zobrazit komentář
Vložil/a etnoife | 2017-04-19 18:42:35
qmnoife
alattere buy cialis online xtwentyv ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a RonnieEcony | 2017-04-19 17:05:34
RonnieEcony
city pharmacy elkton md acheter reductil ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a EtaHeddy | 2017-04-19 14:31:46
BsqHeddy
eafterm http://buytadalafilonrx.com ot...
» Zobrazit komentář
Vložil/a ptnoife | 2017-04-19 13:28:47
oanoife
jeffectc http://buytadalafilonrx.com lmeantx ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a ubnoife | 2017-04-19 11:44:24
renoife
uyoungp http://buytadalafilonrx.com oengagedo ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a ajnoife | 2017-04-19 10:01:57
mjnoife
ksamer buytadalafilonrx.com jwineb ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a VzgHeddy | 2017-04-19 09:45:52
UrdHeddy
odoctorp cialis phandsomen ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a eknoife | 2017-04-19 08:18:39
evnoife
yaccountg http://buytadalafilonrx.com ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a SkfHeddy | 2017-04-19 08:12:35
PfqHeddy
xahu http://buytadalafilonrx.com elyingc buy...
» Zobrazit komentář
Vložil/a VjsHeddy | 2017-04-19 03:28:19
AzuHeddy
hcarrya http://buytadalafilonrx.com ythoughh ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a SfeHeddy | 2017-04-18 22:38:45
TnhHeddy
gwatcht http://buytadalafilonrx.com cspenth ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a DecHeddy | 2017-04-18 21:03:03
PstHeddy
ppleasurei where to buy cialis 5mg at best p...
» Zobrazit komentář
Vložil/a JiwHeddy | 2017-04-18 12:49:23
KzaHeddy
dshookd http://buytadalafilonrx.com eroundr ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a CopHeddy | 2017-04-18 11:19:36
QasHeddy
vheare buy cialis online in south africa...
» Zobrazit komentář
Vložil/a Lenka | 2017-04-18 09:24:46
řecko
V řecku jsem si vždycky přála svatbu :-) ale rozhodně bych si ji nikdy nezařizov...
» Zobrazit komentář
Vložil/a rxnoife | 2017-04-18 08:15:45
aonoife
vlivesi http://buytadalafilonrx.com kchangea ...
» Zobrazit komentář
Vložil/a DloHeddy | 2017-04-18 06:38:20
MtxHeddy
xarek http://buytadalafilonrx.com pohu buyta...
» Zobrazit komentář
Vstup pro administrátora:
LOGIN
HESLO


« předchozí    další »
Vložil/a Káčko | 2017-04-05 23:00:34
Duševně narušený dárce
Pozor, (asi)duševně narušený, plešaný a nezaměstnaný dárce.
Během 10 minut sem ob tři dny nasází 20 inzerátů viz dole.
Prezentuje se fotkou v saku, bez vlasů.(http://i63.tinypic.com/161gf3o.jpg)

Vhodny Darce marf79@seznam.cz 2017-04-05 21:27:35
MaF 6m94@seznam.cz 2017-04-05 21:27:08
Lukaš 3pomoc3@seznam.cz 2017-04-05 21:18:49
Pavel 19pav81@seznam.cz 2017-04-05 21:28:07
Marek Darcezivota1@seznam.cz 2017-04-05 21:28:31
Darce ad381@seznam.cz 2017-04-05 21:28:58
Tomáš tompraha2@seznam.cz 2017-04-05 21:29:33
Martin g1b2@seznam.cz 2017-04-05 21:30:06
David darcedivad@seznam.cz 2017-04-05 21:30:33
Martin Pranitram@seznam.cz 2017-04-05 21:31:01
Zdeňek 58327@seznam.cz 2017-04-05 21:31:34
nitraM1 odnitram@seznam.cz 2017-04-05 21:32:03
Filip 2miminko1@seznam.cz 2017-04-05 21:32:32
Jiří darce111@seznam.cz 2017-04-05 21:33:01
nitraM 31dar@seznam.cz 2017-04-05 21:33:40
Dárce pro Prahu kvalitnidarce@seznam.cz 2017-04-05 21:34:11
Martin z Prahy m79d@seznam.cz 2017-04-05 21:34:44
Zdravy dárce d1979m@seznam.cz 2017-04-05 22:04:41

Jeho telefon, +420774318750, Whats App,Viber, Skype(tomas-krystufek).
E-mailů používá asi 10x tolik, tohle je jen slabý odvar.
Může mít stovky dětí v Praze a okolí, prakticky jich má 30-50 a už je zde nebezpečí incestu v jejich dospělosti.
Dělá to spíše v noci mezi 2:00-5:00, z toho dedukuji, že může být nezaměstnaný, psychicky frustrovaný, bez zájmů...V noci normální člověk spí.
Vložil/a Marek | 2017-02-22 23:15:50
Drbna
Dobrý večer,

Nevím jestli se na drbně od minulého roku něco změnilo, jsem tu teprve velmi krátce.
Ale musím zareagovat na některé příspěvky zde.

První, na který bych rád reagoval je příspěvek zdravotníka a i mnohých dalších, kteří velmi nedoporučují stříkačkovou metodu kvůli infekci a nízké pravděpodobnosti.
Není tomu tak. Pokud se použije nová stříkačka, je sterilní (cena cca 5kč). Sterilní stříkačka do ženy žádné nemoci nepřenese. Co se týká účinnosti, ta se pohybuje kolem 20%. Stejná je však i u běžné metody. U té je často dokonce o kousek nižší. Záleží hlavně na kvalitě inseminovaného materiálu a zda žena opravdu ovuluje, alespoň do 4 dnů, déle spermie nejsou schopné přežít.
Klasická metoda se hodí pro ty ženy, které chtějí, aby jejich dítě už v okamžiku početí zažívalo (jestli se dá v tomto případě použít toto slovo) intimní chvíle spojení muže a ženy. Případně si přiznejme, že je pro obě strany často mnohem příjemnější.

Dále bych tu rád reagoval na muže, kteří mají mnoho inzerátů a neustále je obnovují.
Pánové kvantita a statistika je mocná, ale když dojde na reálné setkání, budete tam vždy jen Vy. A až poté se žena rozhodne, jestli jste ten pravý. Je to jako seznámení s ženou na celý život.
Osobně mám pouze jeden inzerát a ano, také ho občas obnovuji.

Hodně pánů zde píše své statistiky a zkušenosti s nespolehlivým ženským osazenstvem. Toto nemohu potvrdit. Jsem tu krátce, ale musím uznat, že všechny ženy co se mi ozvaly byly naprosto seriózní a jejich požadavky a otázky logické.

Psal jsem i zakladatelce tohoto webu, mám mnoho návrhů na zlepšení a pokud česká vláda nezmění svůj postoj k této problematice, vidím v tomto webu velký potenciál, který jsem s autorkou ochotný prodiskutovat a případně i pomoci s nasazením, pokud to bude v mých silách.

Na otázky žen proč to mi muži děláme případně na další otázky ohledně umělého oplodnění či jak se taková věc dá provést co nejvíce bezpečně,... rád odpovím, ale myslím, že lepší než tato diskuze bude mail.

Hodně štěstí všem Marek
Vložil/a D | 2017-02-21 18:40:15
Re: Jarda
Tento mizerný obsah a ještě mizernější pravopis mi nedá jinak než na to reagovat. 6e nemáš školy je tu asi každému jasné už z textu, ale pravopis a interpunkce se učí jíž na základní škole. Že ženy nechtějí dělat či dávat zdravotní testy tě opravdu trápit nemusí, protože při stříkačkové metodě od nich nic chytit nemůžeš (obzvlášť když píšeš, že ti nejde o sex), celý risk je na straně žen, a kvůli tomu, že ty některé ženě nepomůžeš, určitě nebude lítat po diskotékách a spát s kdekým. A že nechodíš na kliniku kvůli papírům a abstinenci? Abstinenci (min. 3 dny) musíš mít i při darování ženám a papíry naopak dostaneš ty od nich, tj. kompletní testy zdarma plus na pohlavní choroby při každém odběru, takže peníze za testy nebudeš muset chtít po ženách. Navíc dávají průměrně 1000kč za návštěvu, ale zase vyžadují alespoň maturitu, což bude nejspíš skutečný důvod u tebe. Taky už jsem zde několikrát pomohl a nevidím problém v naplnění stříkačky někde na záchodku nebo skloubení termínu ovulace s prací, však v nejhorším si pro to ta žena může přijet za tebou.
Vložil/a Jarda | 2017-02-21 14:14:42
Vysvětlení
Milé dámy, jak to tady sleduji tak jsem až zaskočen co tu vše čtu. Ptáte se proč daruji někteří sperma tak odpověď zní pokud ho nedají tak nebudete mít děti. Tak teď něco zase povím já já daruji sperma a to jak do těch zkumavek a předám to ženám tak pak i jedné normální cestou. Musím napsat že mám přítele již 13let. Testy a veškerou zdravotní dokumentaci mám tak jsem zdráv prostě standardní věci. Proč daruji má to význam a to v tom že pokud můžu pomoci tak proč ne. Ale je tu otázka na ženy každý píše neuvedeni do RL, a anonymní dárcovství ale kde má ten muž jistotu že ho nebudete pak chtít oholit o peníze. Zatím jsem se sešel se 3 mi ženami a 2 má daroval. Jsem normální chlap,nemám školy ani žádný tytul to co tu každá většinou chce ale řekněte si sami je vysoká škola patent na rozum já myslím že ne. Pak vás tu hodně chce testy zdravotní a diktujete si tu podmínky ale když řekne chlap ať dáte své testy tak se vám nechce. Dívejte ano jsou tu chlapi co se chtějí jen zasukat a jak se jedná ještě o Lesbičky tak to je láká. Dávejte si pozor s kým se sejdeme. Já nečekám žádné finanční prostředky od žen ale pokud projedu benzín tak je jasné že to platit nechci. Dívejte žena která touží otěhotnět tak takové rád pomohu,ale netajím se ani jménem však pokud to někdo chce vědět jasně ať se podívá ale dodržuje to co slíbil. Je těžko zkombinovat vše ty vaše plodné dny a práci a pak kde se sejít a věřte honit si v autě není fakt pohodlné nebo někde na benzin cena na záchodě a také ne vždy to jde. Já daruji protože vám chci pomoci aby jste nemuseli chodit po diskotékách a spát kde kým, ale také pak požadují férové jednání. Některé se ptáte proč nedarujeme na klinice tak odpověď je zaprvé samé papíry a abstinence atd.a potom chtějí samé dobré výsledky jako chápu to ale já bych tam nikdy nešel a to z důvodu že nevím která žena to má. Ještě jedná odpověď ženy se bojí že třeba budu nárokovat dítě ale popravdě pokud přijedu do jiného stavu třeba 10 žen myslíte že bych chtěl 10 dětí asi ne. Jednám z každou ženou na rovinu a mám 3 podmínky nic víc neuvedeni do RL. Pak až se to narodí chci vědět jméno dítěte a udělat si foto abych věděl že je v pořádku. A za třetí nechci aby se dítěti říkalo že Otec je mrtvý to je velmi nepraktické a nespravedlivé protože se vám může stát že bude potřebovat za pár let pomoc a pak se můžete obrátit na Otce třeba v případě darování nějakého orgánů. Nevím co bych tu ještě napsal asi by toho bylo hodně ale ženám chci říci že jsem férový člověk a ne zmrd co chce jen sex o to se mi vůbec nejedná a nejsem typ co skočí s každou nebo každým. Zdraví je pro mě důležité a tak si ho chráním. Jen ještě na závěr pokud chce některá opravdu pomoc a chce vědět zdravotní stav a další věci tak pokud si ty testy a další vyšetření všechny zaplatí tak proč ne to mi problém nedělá ale vím co jsem a kdo jsem. Všem přeji aby našli své štěstí ale opravdu uvažujete s kým se sejdeme. Mi je 30 let 192cm vysoký a pohledný chlap,a proto vím co chci a co nabízím tak pokud chcete popsat není problém. Josefernando@seznam.cz. Jinak Jarda
Vložil/a Petra | 2016-10-25 19:50:45
p
Jak to tu ctu mi prijde,ze vsichni jsou proti kazdemu.Zkracene
Ziji v registrovanem partnerstvi.Mam ja P.dve deti na druhem stupni a na ucnaku.Ma manzelka H.deti nema.Chtela by se stat matkou a zazit to co kazda mama.Ale je to slozite.Umele oplodneni v registrovanem parnerstvi stat nedovoluje musely bychom se rozvest.A je toho spoustu.Jsme lidi jako je homosexual,heterosexual,lesba..Jen se nam zije lip s urcitym pohlavim.A nevim proc pro nas to musi byt komplikovanejsi nez pro jine pary.Schanet sperma pres internet je risk,spermobanky drahe a doktori stejne nepomohou protoze nemohou.To ve zkratce.
Vložil/a Patrik | 2016-10-03 21:38:54
Inspirace z jiných webů
REGISTRACE - PROVĚŘENÍ REGISTRACE TÍM ŽE UŽIVATEL NAHRAJE FOTKU, KDE NAPÍŠE NA PAPÍR VYGENEROVANÝ KÓD Z OBRÁZKU VYFOTÍ SE S TÍM PAPÍREM A BUDE VIDĚT OBLIČEJ.
DÁLE VIP FUNKCE, KTERÉ BUDOU UPRAVOVAT MOŽNOSTI VKLÁDÁNÍ INZERÁTŮ.

NĚKOLIK ŽEN SE TU PTALO, PROČ ZA TO MUŽI NIC NECHTĚJÍ.
PRO MĚ JE TO DOBRODRUŽSTVÍ DO KTERÉHO CHCI INVESTOVAT VLASTNÍ ČAS A NENAPADLO BY MĚ SI ZA TO NĚCO VZÍT, KDYŽ STEJNĚ NEBUDU ZAPSÁN V RL. FINANCE BUDE ŽENA POTŘEBOVAT PRO SEBE A PŘIJDE MI DIVNÉ "KUPOVAT SI DÍTĚ" PATRIK
Vložil/a Matesa | 2016-08-19 12:19:55
Zn. Přání-dítě
Dobrý den,
vzhledem k zákonům našeho státu, není stále možné, aby k Dítěti přišla žena sama na svůj požadavek a na místo toho potřebuje souhlas partnera-kliniky. Partnera nemám, mam partnerku (vic jak 8 letý vztah). Velice si přeji dítě...pomohl by někdo? JMK...
Vložil/a Denisa | 2016-07-29 19:56:32
Dárce sperma rada
Dobrý den.S pritelkyni by jsme si chteli poridit miminko..proto hledáme i dárce sperma..a touto cestou by jsem se chtěla zeptat,zda uz ma někdo zkušenost se strikackovou metodou?A jestli ta slečna ci pár,nemá kontakt na dotyčného co ji/jim s miminkem pomohl? Je tu hodně inzerátů s darováním sperma a nerada bych aby se přítelkyni něco stalo.Predem moc děkuji za odpovědi
Vložil/a Seb | 2016-07-25 21:54:54
Alešovi
Ano, 2%. Od roku 2014 došlo k 230-280 kontaktům. Viděl jsem se s 3 ženami a třemi páry.
Jeden pár za mne zatáhl večeři a nic. Jediní Ok.
Další dva přiopité s cigaretou a holkou co nemá kam jít.
Tři samostatné ženy obézní jako prase, s řadou metabolických nemocí a chtěli si vynutit styk.
Jim by to nešlo, dítě by zničily a nejsem gigolo ani chudák.
Beru to jako zábavu. Chození do divadla na komedie, nebo třeba sem.
Primárně mi píší ženy na chvostu společnosti(kouří, pijí, živí psa, bydlí v podnájmu a koníček mají TV a hospodu).

Není to problém těchto stránek, ale celého internetového věku. Tisíce lidí v soc.síti, ale kamaráda na stěhování postele nemají.
09/07/2016 13:56
amibohackovi@seznam.cz
Bohuzel uz neplati pritelkyne se semnou rozesla tak se omlouvam ...
---------- Původní zpráva ----------
Od: xxx
Komu: amibohackovi@seznam.cz
Datum: 14. 4. 2016 22:56:22
Předmět: xxxx

Proč mi píšete, když nereagujete ?

Wednesday, October 28, 2015 10:29 AM +02:00 from amibohackovi@seznam.cz:
Musela jsem promazat email aby mi chodili zpravy
--------------------
14.červen, 15:18
.

Dobry den chtela bych se zeptat jesli stale pladi vaše nabytka že byste mi udelal dite ?
Le
---------- Původní zpráva ----------
Od: Gabriel
Komu: melounnek25@seznam.cz
Datum: 27. 2. 2016 19:17:34
Předmět: Vysoký muž na oplodnění
-----------------------------
Dobrý večer,
Semlelo se mi teď v životě spousta nečekaných věcí najednou ... do toho momentálně ještě budu měnit zaměstnání.Takže mám hlavu plnou starostí a domů z práce chodím až večer,kdy mám ještě další povinnosti,tak teď spíš než na internetu,přemítám všechno v sobě.Nejedná se o lehké rozhodnutí,navíc potřebuji ještě něco naspořit,tak se Vám omlouvám,jestli jsem Vás nějak urazila tím,že jsem hned nereagovala.Opravdu to není nezájmem či simulací zájmu,jen to momentálně není lehké.Budu potřebovat nějaký čas ,je-li možné celou záležitost odložit na čas cca po letních prázdninách ? Děkuji za pochopení a nezlobte se,jestli jsem se Vás nějak dotkla.
S pozdravem M.
---------- Původní zpráva ----------
Komu: Michala Bícová <bicatko@seznam.cz>
Datum: 31. 5. 2016 21:13:38
------------------------------------
Четверг, 7 апреля 2016, 9:26 +02:00 от janeaa <jnisek.11@seznam.cz>:
Ahoj, omlouvám se, že jsme se neozývaly. Začaly jsme teď řešit koupě bytu a tak lítáme kolem toho. Dlouho jsme nemohly nic najít a konečně se zadařilo. Prozatím to odkládáme než se vše vyřeší :)
------------------------------
Dobry den,
to jste nastvany kvuli tomu, ze jsem vam zhruba pred mesicem psala email ohledne toho, ze dekuji za vasi ochotu, ale ze sperma nam dal nas blizky pritel? Neodepisoval jste, tak jsme se domnívaly, ze jste nastvany.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Gabriel
Datum: 1. 5. 2016 v 12:47:34
Předmět: Re[3]: Odpoved na inzerat c. 9989932 z portalu Hyperinzerce.cz
Tak už je to 5 měsíců co mě obtěžujete, to je sranda co :))
----------------------------
protože jsem měla problém doma a bylo všeho na mě moc

Gábi
---------- Původní zpráva ----------
Od: Gabriel
Datum: 27. 8. 2015 v 00:25:32
Předmět: Re: Dárce z Prahy
-------------------
Proč si podáváš inzeráty, když se na to pak vykašleš ?


On 27.8.2015 0:08, gabi.beranek@seznam.cz wrote:

----------------------------------
koncem kvetna se sama pripomenu, myslim na to denne, u v noci, neni to uplne easy, neboj
chci mit hlavne i jistotu Tveho zdravi, neb jsem sama byvaly vykonostni sportovec, ale dneska bych darce cehokoliv skoro nemohla byt, a to ziju zdrave a snazim se jist zdrave...

ozvu se pred Tvou cestou do Lbc

---------- Původní zpráva ----------
Od: G
Komu: nikita niki <nikitjos@seznam.cz>
Datum: 10. 4. 2015 20:15:13
Vložil/a petr | 2016-07-22 19:21:21
....
a co takhle darovat krev nebo kostní dřeň když je to s tím spermatem takový vopruz...usetřiš ty normo strany.
Vložil/a Aleš Tetvanský | 2016-07-22 16:00:50
Mé negativní zkušenosti
Chtěl bych se zeptat, zda se někomu podařilo si tady domluvit darování spermatu? Podařilo se někomu reálně se setkat s některou z inzerentek? Proč inzerentky neodepisují na nabídky? Setkali jste se s někým, kdo zde zbaběle pomlouvá dárce? Jaké máte zkušenosti s inzerentkami?

Moje dosavadní zkušenost: Podal jsem si coby dárce podrobný inzerát. Ten vyčerpávající inzerát (lze snadno dohledat) zabírá přibližně pět normostran a dal mi dost práce. Třetího dne mi poslal nějaký darebák tuto pozvánku. "Máš chuť na konkurz sperma dárců? ... /jméno, popis zájemkyně, adresa, termín/ ... Nezajímají mě slibotechny, co si ho furt honí doma u počítače. Maily nečtu. Hledám dárce ne pisálka. Zítra si vyberu." Já naivní blbec jsem skutečně přijel. Zazvonil jsem, otevřela mi žena odpovídající popisu, představil jsem se pseudonymem Aleš Tetvanský, ona se mi představila jménem z pozvánky ptajíc se mne, co potřebuji. Říkám, že jdu na konkurz, zatvářila se zjevně zaskočena velmi nechápavě, tak dodávám, že jdu na konkurz dárců spermatu, načež mne hned vyhnala. Ještě přišly tři velmi podobné nabídky, které jsem ignoroval.

Tak jsem začal aktivně odpovídat na inzeráty odkazuje vlastní zevrubný inzerát. Myslí, že slušný člověk na slušnou nabídku slušně odpoví. Inzerentky však vůbec nereagují. Odepsala mi jen jedna. Říkejme jí X. Její přezdívku uvádět nebudu, poněvadž si myslím, že spíše než viníkem je obětí fám, které zde kdosi o mně šíří. Komunikace byla rychlá, korektní a důvěryhodná. Do večera jsme dosáhli dohody, cituji: "X, to je úplně super. Ani já nechci kecat či mít sto schůzek. Připadá mi podivné, že je s Vámi tak snadná a rychlá domluva (žádná lékařská potvrzení, hned na prvním setkání...), ale tím lépe. Definitivně Vám slibuju toto.: *Přijedu, kam mi řeknete. *Probereme to na kafču. *Počítám s tím, že ještě týž den bude první pokus o miminko. Od Vás očekávám toto.: * Nebudete nikdy zjišťovat mou totožnost. * Dáte mi vědět alespoň čtyři dni dopředu. *Nebudete si sjednávat konkurenčního dárce. *Zařídíte vhodné prostory. *Na závěr mi proplatíte jízdné. Jsme domluveni?" Na to mi X odpověděla: "Myslím, že jsme domluvení. Ani to nebolelo, jenom doufám, že Vaše slova nejsou pouhá slova. Ozvu se, jak jsme se dohodli." Následujícího rána mi byly oznámeny termíny plodných dnů a cílové město. Napsal jsem, jak mohu přijet (nejdříve v 11 hodin s rizikem zmeškání přestupů, bezpečně až v poledne), a domluvili jsme si tykání. Rozvrtal jsem si celý týden, abych si vyhradil čas na dva termíny darování. Čekal jsem, že mi X sdělí konkrétní čas a místo setkání. Za týden, víkend před darování mi z ničeho nic přišlo odmítnutí. "Promiň, mě je tvá finanční situace, tvé podnikatelské záměry vcelku nezajímají. Víš myslela jsem si, že jsi celkem solidní, ale asi jsem se spletla. Taky mi jedna osoba napsala na email, a přímo mě před tebou varovala, poslala mi i několik emailu, co jsi odesílal v minulosti druhým. I to jsem neřešila, ale tohle je vážně jak ze špatného filmu. Tak ať nechodím kolem horké kaše. Děkuji, ale já tvá obživa nebudu. To už tu bylo. A jedna rada, pokud se prezentuješ jako vysoce inteligentní dotahuj věci do řádných konců, to pak člověk zaplatí i více. Nashledanou" Naštvaně jsem rychle odepsal: "Ahoj X, to, že budu chtít proplatit jízdné, jsem psal od začátku již v inzerátu, jejž jste si přečetla (nebo mohla přečíst). Za druhé odpověděl jsem přes internetové rozhraní drbny na sedm inzerátů, v každé odpovědi jsem psal téměř to samé co Tobě. Maximálně jsem připsal, že nemám čas koncem tohoto měsíce, jak jsme se domluvili aniž jsem uváděl jakékoliv podrobnosti. Jsi jediná, kdo mi odepsala zpátky. Žádné emaily jsem -vyjma Tobě- neposílal, ty emaily jsou podvrh. Bohužel pomluvy nemohu vyvrátit, protože vůbec netuším, oč běží. Jsem solidní, v tom jste se nespletla. Je mi jen líto, že jsi necukla dříve, abych nebyl Tebou časově vázán. sbohem Aleš Tetvanský"

Pro úplnost uvádím i email s finančními požadavky.: "Ahoj X, jak jsem Ti už psal, chtěl bych proplatit jízdné. Počítal jsem to a vychází mi přibližně 650-700 Kč. Zaokrouhleme to. Navrhuji tisíc korun. Potvrď, že s tisícovkou souhlasíš. Je mi fakt trapné říkat si o peníze za to, že se s Tebou můžu rozmnožovat. Jak jsem psal v inzerátu, nevyšel mi podnikatelský záměr a peněz se mi momentálně nedostává, tak mi to nepřipadá zas až tak nefér. Snad to pochopíš. Normálně bys měla moje sperma samozřejmě zadarmo. (I když bez těchle problémů bych si asi našel ženskou, založil s ní rodinu a dárcovství bych Ti vůbec nenabídl.) Taky to není nutně jednorázová akce, můžu se klidně stát, že otěhotníš až za půl roku. Takže je možné, že Tvé pevně dané plodné dny mi budou s něčím kolidovat, co možná nepůjde přesunout a budu to muset rušit. Ušlý zisk refundovat nechci. ... /pro zajímavost odměna klinik dárcům a uvedení z cení částky účtované pojišťovně za dávku anonymního dárce/... Myslím, že tisícovka rozhodně není žádná vydřidušská komerční částka. Za korunu dostaneš hodně přes půl milionu spermií, vtip. Mimochodem na začátek svého inzerátu na drbně jsem dal aktualizaci. (UPOZORNĚNÍ PŘIPSANÉ 17.7.: Dárcovství nenabízím 22.7-30.7, pravděpodobně ani 19.8-27.8 atd. Oplodňuji a oplodňovaná si mě zamluvila až do otěhotnění.) hezký den Aleš"

Obecně k drbně: Podal jsem si inzerát. Když jsem jej týž den odpoledne kontroloval, již mne přeskočilo asi dvacet anoncí, z nichž část byla později smazána (viz stížnost Pavly níže). Dnes na první stránce v rubrice dárců najdete Jirku 33let z Prahy s šedozelenýma očima, Petra 34let z Prahy, Tomáše 32 z Prahy s hnědými vlasy a vysoký 178cm, Viktora 36let z Středních Čech, S7, Petra 34 let z Prahy, Luboše 35let z Prahy, Andíleka, dárce říkajícího si 100 % Jistota oplodnění, Radeka 35 let z Prahy, Helpa 35let jak jinak z Prahy. Jakou to má cenu, když o sobě vlastně nic neříkají. Co nasvědčuje tomu, že jde o různé dárce? Vůbec nic. Proč se ty texty sobě tak podobají? Třeba asi není náhoda, že zdejší mluvčí vždy týmž nenáležitým způsobem skloňují zájmeno já (Je mě 34 let, nevadí mě, Napíšete mě atd.). Jak si asi ženy vybírají z té záplavy bezobsažných výkřiků? Jediný důvod, proč psát nicneříkající inzeráty, je, že někdo si vytváří mnoho identit. Proč neuvést základní fyzický popis (barvu vlasů/očí, věk, výšku, váhu, míry...)? Nechápu, proč není zavedeno pravidlo, že inzeráty dárců bez základních údajů se budou mazat. Osobně bych stanovil pravidlo na minimální délku inzerátu dárce a mandatorní údaje (fyzický popis, věk, způsob darování, odměna, požadavky na příjemkyni, místní působnost...). Rovněž nechápu, proč se nelikvidují inzeráty nerespektující kategorie inzerátů. Benevolence drbny.cz jen podporuje různé grázlíky, kteří seznamku zlomyslně sabotují, a odrazuje opravdové dárce. Drbnu zamořili kazisvěti, až se zdá, že je všude nadbytek dárců. Ve skutečnosti se i lékařská zařízení potýkají s nedostatkem dárců, a berou každého jakž takž ucházejícího dárce všemi deseti. Vím to z vlastní zkušenosti. (Jestli to někoho bude zajímat, mohu naznačit, jak jsem prošel výběrem.) Přes kliniku, jíž jsem po váhání nakonec odmítl, bych možná oplodnil sousedku od vedle, Turkyni usídlenou v Německu nebo nějakou feťačku, která se nedokáže postarat ani o sebe. Na klinice je to takové virtuální a nezodpovědné. Raději bych se anonymně seznámil s konkrétními ženami, než se spokojit s jakýmisi abstraktními klientkami kliniky. Tak jsem začal bláhově inzerovat na drbně.

Aleš Tetvanský
Vložil/a Zdeněk | 2016-07-18 13:30:54
Názor
Dobrý den, je tady spousta žen co hledají vhodného darce, a nejsem vůbec proti, jen mě jako zdravotníka docela mrzí, že skoro všechny ženy preferujhí stříkačkovou metodu, aniž by si uvědom. že je zde větší možnost komplikaci než u přirozené cesty , podmíněné třeba doložením čerst. výsledky krve o pohlavních nemocích.Znám případy těžkých infekcí a zdrav. problému u stříkačkové metody. Rád pomohu zcela zdarmma, bez jakých koliv nároků a zápisu do RL. pěkný den
Vložil/a Pavla | 2016-07-14 01:56:32
tucet inzerátů za 12 minut.
Emaily, z nichž byly obnoveny inzeráty v rozmezí 12 minut, takže šlo určitě o jednoho člověka:

Tompraha2@seznam.cz
pyxis3@seznam.cz
19pav81@seznam.cz
Mila81n@seznam.cz
odnitram@seznam.cz
d1979m@seznam.cz
darcepraha@seznam.cz
3titan@seznam.cz
tnitram@seznam.cz
m79d@seznam.cz
6m94@seznam.cz
kvalitnidarce@seznam.cz

Nejnebezpečnější je, že ve většině inzerátů nabízí stříkačkovou metodu a v některých přirozenou cestu, takže je u tohoto promiskuitního jedince vysoké riziko pohlavně přenosných nemocí.
Vložil/a Seb | 2016-07-12 21:22:02
Bibianovi
Pokud se budeš vydávat za ženu se snahou založil "flame war" ničeho nedocílíš. Spíše si najdi koníček a zhubni tak 20 kilo, vypadáš hrozně.
25% kontaktů zde jsou muži, vydávající se za ženy :)
"raději si ho koupím ze spermobanky" jsi legrační
Vložil/a Bibiana | 2016-07-12 17:16:22
Proč
Nějak nedokážu pochopit, proč zde muži inzerují, že chtějí darovat sperma. Kvůli egu, pocitu že na světě mají dalších 10 dětí? Kvůli penězům? Proč teda nedarují na klinikách? Píšu to proto, že většina těchto inzerentů chtějí souložit nebo jsou v 90procentech psychicky nemocný a pak otravují a nemůže se jich člověk zbavit. Mám jen špatné zkušenosti si takhle hledat sperma pro své budoucí dítě, raději si ho koupím ze spermobanky. Napište své názory, zkušenosti prosím s inzerentama. Děkuji Biba
Vložil/a Levana | 2016-07-08 19:08:03
Darce
No neco takoveho jsem cekala..prijde mi to jako reklama..ty dlouhe texty darcu a nic nechteji, mi prislo podezrele..a ze jich je tolik. Otazka..co z toho ma? Porad nad tim premyslim :(
Vložil/a Standa | 2016-06-29 19:23:40
SMS overovani
A co overovani pres SMS? Resit by to slo pres vlastni SMS branu s nejakym neomezenym tarifem. Ale mozna jednodussi by to bylo pres nejakou spolecnost co nabizi premium sms. Klidne to treba za 30kc. Aspon by byla nejake kacka na provoz serveru:-)
Vložil/a aaa | 2016-05-31 14:18:34
moc by to nefungovalo
Standa: Z hlediska důsledků by to byl problém. Existují dynamické IP adresy, různé open proxy, stejně jako se někteří lidé během dne připojují přirozeně z vícero různých míst.
Vložil/a Standa | 2016-05-29 19:23:21
IP adresa
Zpoplatneni neni uplne spatny napad. Ale co treba nepovolit vic nez jeden inzerat tydne ze stejne IP adresy? Mozna by stacil i jeden za 14dni.
Vložil/a Seb | 2016-03-26 22:52:26
Barca
Polsední příspěvek uživatelky Barca z 2016-03-26 20:51:10 je stejný spam jako výše zmíněný expert jen ne tak častý.
Slečna se základním vzděláním z Vysočiny cykluje inzeráty již od roku 2014(Google cache).
Přezdívka Barca, Barculka, Miminko, Miminko-L , Barcule...
miminko.l@seznam.cz
Barculka.P@seznam.cz
Barculka@seznam.cz
Barcule@seznam.cz

stejný evergreen seznamek jako SDarce,Kočinda Domácí/Alena Kdolská ....atd.
nejdřív nadšeně vše odsouhlasí, pak se rozbrečí, že si pro dítě přijdete a do 3 týdnů/6 e-mailu ukončí komunikaci.
Do toho :)
Vložil/a Tomáš Marný | 2016-03-12 20:41:24
registrace
Nemyslím si že zpoplatnění je dobrá cesta. Pomohl jsem tu dvoum ženám a případně pomohu znovu ale ještě abych tu platil za to že chci někomu pomoct mě přijde špatné a nefér. A uvádět tu své údaje je risk pokud nařídí soud tak by je museli uvolnit a dárce má problém. Špatné řešení. udělal bych to na doporučení obdarovaných které by řekli ano ten je v pohodě známe ho. Tom
Vložil/a ostravak | 2016-02-26 06:25:31
asi zpoplatnit
Za seznamku jsme s přítelem vděční, nic takového podobného snad ani není, ale chaos, který se tu po roce 2011 rozjel vyžaduje řešení. Určitě by se něco našlo. Spousty webů mají třeba pro diskuze placenou registraci a to formou SMS. Uživatel je vlastně anonymní, ale porušuje-li pravidla, administrátor jeho registraci zablokuje a zablokuje i opětovnou registraci na dané číslo. Mohlo by to vyřešit současný stav. Ovšem nakolik je taková věc finančně náročná a zda by se to vyplatilo netuším.
Vložil/a Marek | 2016-02-24 19:00:09
Zpoplatnit inzerci
Jediné "vhodné řešení" je zpoplatnění inzerce. 100,-Kč není zase tak moc, aby to normální pracující člověk nedal a lze to platit anonymně kreditem.
Naopak jakékoliv osobní údaje o dárci jsou pro dárce potenciálně velice nebezpečné a snadno zneužitelné do konce jeho života. Zvláště pokud má dárce vlastní rodinu, slušné zaměstnání či podnikání a také nějaké společenské postavení včetně jeho rodinných příslušníků.
Vložil/a Majo | 2016-01-31 16:35:14
register dlhodobych darcov
mozno by pomohlo zaviest v rodicovskej zoznamke inzertnu kolonku:
Register dlhodobych darcov, kde by museli darcovia o sebe povinne uviest prave tie udaje, ktore vacsinu zien najviac zaujimaju, a k tomu povinne okrem emailu aj akekolvek tel. cislo, aj napr. slovenske, a kde by pri registracii dostali smsku a udaj z nej zadali ako potvrdenie vlastnictva cisla. Samozrejme dvaja ludia by nemohli pouzit to iste tel. cislo, nikomu by sa neoplatilo si vybavovat viacere simkarty, nakolko ak by bol dany muz spamer, pouzite cislo by sa uz nikdy v buducnosti neakceptovalo do dalsieho inzeratu.
Vložil/a Majo | 2016-01-31 16:35:14
register dlhodobych darcov
mozno by pomohlo zaviest v rodicovskej zoznamke inzertnu kolonku:
Register dlhodobych darcov, kde by museli darcovia o sebe povinne uviest prave tie udaje, ktore vacsinu zien najviac zaujimaju, a k tomu povinne okrem emailu aj akekolvek tel. cislo, aj napr. slovenske, a kde by pri registracii dostali smsku a udaj z nej zadali ako potvrdenie vlastnictva cisla. Samozrejme dvaja ludia by nemohli pouzit to iste tel. cislo, nikomu by sa neoplatilo si vybavovat viacere simkarty, nakolko ak by bol dany muz spamer, pouzite cislo by sa uz nikdy v buducnosti neakceptovalo do dalsieho inzeratu.
Vložil/a Seb | 2016-01-30 20:15:19
Nelze zpopúlatnit.
Pro líne myslet.

1.Tento web/seznamku nelze zpoplatnit.
Technické řešení to neumožňuje, to by to muselo vypadat zcela jinak.

2.A ano. Opět. Je to řešení. Číslo platebkí karty,paypall, bankovní účet... je obtížné množit, na rozdíl od e-mailu
3. Ofelie je muž. Která žena si založí email několik týdnů, před přidáním příspěvku?
Vložil/a Ofelie | 2016-01-28 21:30:04
Nezpoplaťnovat
Souhlasím, že je zde spousta podivných inzerátů. Možná by neškodilo jejich promazání. Ale na druhou stranu podezřelého "dárce" lze většinou odhalit, když si vyměníte pár e-mailů. I žena většinou odpoví na více inzerátů a zpravidla pozná, že se za různými e-mail skrývá jeden člověk. Tak s ním prostě ukončí další komunikaci.

Poctivých dárců je tady alespoň podle mé zkušenosti stále dost. Sama jsem byla po pravdě řečeno pozitivně překvapená, že zhruba polovina lidí to myslí opravdu vážně a seriózně. Druhá půlka to bere jako sice srandu nebo snadný výdělek, ale to je myslím dobré skóre. Je je na každém aby si odpovědi vytřídil. Myslím, že to podobně vypadá i na běžné seznamce.

Poplatek nebo dokonce zveřejňování fotky a další lustrace řadu poctivých dárců zbytečně odradí. Nezavádějte to prosím.
Vložil/a Seb | 2016-01-28 14:02:10
VeKr je chlap, a hloupý
- autor předchozícho příspěvku je 45letý, chlap s vypitým břichem z Ústí nad Labem
-profil na lide
https://www.lide.cz/detail/znzd8XCCT08fmI3A
Nerusit prosim
- RonyK na Lide.cz, Idiot co neumí použít google.

A ta gramatika :-))
(ženy)Nasli jsme zde....
Taky jsme(vzor ženy) si prosli

Spamer nadává do spamerů.
Neumí diakritiku, interpunkci a mluvnické vzory. Chcete ho ? :)
Vložil/a VeKr | 2016-01-27 17:42:37
Nerusit prosim
Ja osobne jsem temto strankam velmi vdecna.Nasli jsme zde spolehliveho a hodneho darce,diky kteremu mame s partnerkou zdraveho a krasneho 4 leteho syna.Moc moc dekujeme.Snad prijdete na zpusob jak se zbavit spameru,a zenam doporucuji, aby byli obezretne a vyuzivali intuici.Taky jsme si prosli vselijakymi situacemi s uchylaky.A muzum, kteri daruji bez jakehokoli postranniho umyslu, smekam.Hodne stesti vsem.
Vložil/a Tomáš Marný | 2016-01-17 16:31:06
Škoda
Ahoj,pomohl jsem zde dvoum slečnám k miminku bez jakýchkoliv nároků z obou stran a samozřejmě bez finančního daru mé osobě. Nemyslím si že zpoplatnění by mělo nějaký smysl nebo rušnení. Udělejte to tak že člověk může dát nabídku či poptávku jen na základě registrace a jednoho emailu. Byla by to škoda kdyby to zkončilo mě toto přijde jako dobrej nápad. a nebo schvalování na základě doporučení od obdarovaných a seznamka na heslo.
« předchozí    další »


Nový příspěvek

kod Opište znaky z obrázku
Pokud vám dojdou slova, jsou k dispizici emotikony. Používejte je, prosím, střízlivě.
Poznámka: provozovatelky serveru drbna.cz nejsou odpovědné za obsah příspěvků ostatních uživatelů.
 
Část tohoto portálu má inzertní charakter. Zadávání nepravdivých údajů je v rozporu se zákonem.
Provozovatel portálu drbna.cz neodpovídá za případné vzniklé škody uživatelů seznamky na tomto serveru.